Tuesday, October 18, 2016

Sro New Trading System

Selfregulerende organisasie Rule Ons nooi kommentaar op deur die volgende SROs gedurende die tydperk vir kommentaar voorgelê vylsels. onder mekaar SRO naam is gekoppel aan 'n indeks bladsy met volledige lys van spesifieke vylsels en ooreenstemmende SEC stel. Vir gedetailleerde instruksies, lees asseblief Hoe om kommentaar te lewer. Ons moedig u ten sterkste aan om jou kommentaar elektronies te stuur. Alle kommentaar sal gepos word op hierdie webwerf. Gesamentlike produksie Planne Nasionale Securities Vervang Geregistreerde Securities Verenigings Kennisgewing Geregistreerde Securities toekoms Produk Effektebeurse Securities Futures Verenigings Geregistreerde Clearing Agencies Voorgestelde artikel Verandering Deponeringen vooraf kennis FilingsReports en Publikasies Hierdie dokument is 'n HTML-weergawe van 'n gedrukte dokument. Die gedrukte dokument mag agentskap kommentaar, kaarte, foto's, bylaes, voetnotas en bladsynommers wat nie in hierdie elektroniese weergawe mag gereproduseer bevat. As jy 'n gedrukte weergawe van hierdie dokument kontak vereis dat die Verenigde State van Amerika Securities and Exchange Commission, Kantoor van die Inspekteur-generaal, Mail Stop 07/11, 450 Vyfde Straat N. W. Washington, DC 20.549 of skakel (202) 942-4460. Commissie bekyk van self-regulerende organisasie REËLS Ouditverslag No. 272 ​​14 Julie 1998 UITVOERENDE OPSOMMING Die Securities and Exchange Kommissie Kantoor van die Inspekteur-generaal 'n oudit van die proses Kommissies vir die hersiening van Self-regulerende organisasie (SRO) reël vylsels. Algehele, het ons gevind dat die hersieningsproses was doeltreffende en doelmatige en nagekom word statutêre vereistes. Daarbenewens, SRO amptenare was komplimentêre rigting personeel Kommissie en het gevoel dat dit verbeter het op hersiening tydigheid. Ons geïdentifiseerde potensiële verbeterings wat die doeltreffendheid en effektiwiteit van die hersieningsproses kan verbeter. Spesifiek, is ons die maak van aanbevelings oor die beheer van reël liassering dokumentasie, outomatiese dop van reël liassering inligting vloei van reël liassering inligting, SRO leiding, reël liassering beleid en prosedures, opleidingsprogram vir nuwe personeel, tegnieke vir die hantering van omset en prestasie elemente. AGTERGROND Die Kommissie het statutêre gesag te hersien en goed te keur (of afkeur)-SRO voorgestelde reël veranderinge wat gebaseer is op konsekwentheid met die Securities Exchange Act van 1934 (die Wet) vereistes. Die Kommissie moet ook voldoen aan spesifieke prosedurele vereistes van die Wet, soos die verskaffing van openbare kommentaar en 'n tydige hersiening van reël voorstelle. Die Afdeling Market Regulasies (die afdeling) Kantoor van die mark toesig resensies oor 400 SRO reël voorstelle per jaar. Die hersiening funksie sluit 'n Senior mede-direkteur, 'n adjunk-mede-direkteur, drie Assistentdirekteure, elke aan spesifieke vakgebiede (bv handel reëls, nuwe produk reëls, ens), 'n personeel van sowat 40 prokureurs en 'n paar administratiewe personeel. Personeel prokureurs aan enige Assistent Direkteur, afhangende van die aard van 'n voorstel. Voor 1997 het die hersiening struktuur bestaan ​​uit hiërargieë. Elke hiërargie ingesluit 'n Assistent-direkteur, twee Tak Chiefs (opgedra aan spesifieke SROs), en 2-4 personeel prokureurs aan 'n tak Hoof. Die struktuur is verander in 1997 as gevolg van Nasionale aanbevelings Prestasie-oorsig. Voorgestelde reël veranderinge wissel van roetine te kompleks, met 'n paar wat politieke strydpunte wat verband hou met hulle. Voorstelle kan dek organisasie en administrasie, lidmaatskap en noteringsvereistes, handel reëls, finansiële produkte verhandel, sakegedrag en disclipinary prosedures. Die hooftipes reël vylsels word hieronder beskryf. 19 (b) (2) - roetine - Dit indiening ingedien vir quotroutinequot hersiening. Die Kommissie moet voorsiening maak vir openbare kommentaar en na aanleiding van die publikasie vir kommentaar, afwesig versagtende omstandighede 1 of 2) Instituut en sluit in 'n proses om vas te stel of die voorgestelde reël verander moet word afgekeur binne 180 dae na moet óf 1) goed te keur die voorstel binne 35 dae publikasie vir kommentaar, weer afwesig versagtende omstandighede. 219 (b) (2) - versnel - Dit indiening is vir quotacceleratedquot goedkeuring voorgelê en is tipies goedgekeur vinniger as dié onder quotroutinequot resensie - binne 30 dae na publikasie vir kommentaar. Dit indiening is oor die algemeen goedgekeur sonder kennisgewing en kommentaar period.19 (b) (3) (a) - Dit indiening, doeltreffende op liassering, moet: 1) vorm 'n verklaarde beleid, praktyk, of interpretasie met betrekking tot die betekenis, administrasie , of die handhawing van 'n bestaande reël 2) te vestig of te verander 'n gevolg, fooi of ander heffing of 3) uitsluitlik van toepassing op SRO administrasie of ander sake wat die Kommissie, by reel, kan spesifiseer. Die SEC het 60 dae om die oppergesag verbreek. Sodra 'n SRO voorstel ontvang dat dit 'n Assistent-direkteur gestuur en aan 'n personeellid prokureur. Inligting word dan in die QampA dop-stelsel, 'n Dos-gebaseerde databasis aansoek gebruik om vylsels spoor geloop. Daarbenewens is 'n paar lêers opgestel, die mees kritieke waarvan die Afdeling lêer, wat dien as die amptelike kommissies en permanente rekord van 'n voorgestelde reël verander. As 'n voorlopige ondersoek is bevredigend, sal die Kommissie publiseer (d. w.z. Kennisgewings) die voorstel in die Federal Register en SEC dossier ( 'n weeklikse publikasie Kommissie) om openbare kommentaar te werf. Die verdeeldheid interne doel is om 'n depot in kennis 30 dae of minder van ontvangs op voorwaarde dat voldoende inligting voorgelê deur die SRO en daar is geen verdere wysigings. Die Afdeling ontleed die openbare kommentaar, resensies van stawende dokumentasie en poog om uitstaande kwessies op te los. Die proses kan deurlopende dialoog tussen Afdeling en SRO personeel benodig, onderhandel nodige wysigings, aangesien elke het verskillende organisatoriese doelwitte. 'N Goedkeuring orde, waarin jy verduidelik waarom die indiening is in ooreenstemming met statutêre vereistes, bereid sal wees sodra al kommer aangespreek is. Maar, as 'n voorstel beduidende beleidskwessies verhoog, Afdeling personeel kan die saak vir oorweging Kommissie. Hoewel daar nie baie nie, kan 'n SRO 'n depot te onttrek of die Kommissie 'n voorstel afkeur. Omvang en doelstelling Ons hersien die proses Kommissies vir die hersiening van SRO (NASD en aandelebeurs) reël vylsels. Ons het nie hersien die proses Kommissies vir die hersiening van die skoonmaak agentskap of Munisipale Securities Rule Raad reëls, of het ons hersien die wetlike gevolgtrekkings deur Kommissie of SRO personeel wat verband hou met enige reël liassering. Die doel primêre oudit was om die effektiwiteit en doeltreffendheid van die Kommissie hersieningsproses te bepaal en die nakoming van die Wet te verifieer. Die oudit is uitgevoer vanaf November 1997 tot Mei 1998 As gevolg van 'n afdeling versoek is geen veldwerk uitgevoer vanaf 23 Januarie tot 23 Maart 1998. Ons oudit is uitgevoer in ooreenstemming met algemeen aanvaarde regering ouditstandaarde. Ouditmetodologie Ons hersien 'n ewekansige steekproef van 17 reël vylsels gesluit tydens September en Oktober van 1997. Ons het ook 'n lys van al die oop reël vylsels hersien op 16 Desember 1997 Van hierdie vylsels, ons: 1) bevestig nakoming van statutêre vereistes en Afdeling beleid en prosedures, 2) beoordeel beheer oor reël liassering dokumentasie en die Afdelings vermoë om reël liassering inligting, 3) geïdentifiseer tydigheid kwessies op te spoor, en 4) geïdentifiseer moontlike verbeterings. Ons hersien relevante artikels van die Wet, Afdeling beleid en prosedures, en verlede GAO ouditverslae oor die kommissies hersieningsproses. Daarbenewens, 'n onderhoud wat ons gekies Afdeling en SRO amptenare. Ouditresultate Algehele, het ons gevind dat die Kommissie hersiening van SRO reëls is doeltreffende en doelmatige en nagekom word statutêre vereistes soos uiteengesit in die Wet. Daarbenewens, SRO amptenare was komplimentêre rigting Afdeling personeel en voel hulle het verbeter op hersiening tydigheid. Ons geïdentifiseer verskeie potensiële verbeterings wat die doeltreffendheid en effektiwiteit van die hersieningsproses kan verbeter, soos verbeterde beheer oor reël liassering dokumentasie, outomatiese dop van inligting, en die vloei van reël liassering inligting. BEHEER VAN REËL DEPOT dokumentasie van ons voorbeeld van 17 geslote reël vylsels, was vier lêers in die quotopenquot lêer gebied (die maak van tydige plek moeilik), niemand gedokumenteer Assistent Direkteur goedkeuring, die meeste het nie aandui watter prokureur (s) gewerk het op die indiening, 'n paar het 'n tekort belangrike dokumente (oorspronklike voorstel, kommentaar briewe, close-out kontrolelys, beduidende nie-openbare inligting) en vyf het langer as die statutêre tyd wat nodig is, maar het geen geskrewe motivering. Hoewel die afdeling 'n lêer close-out kontrolelys reeds, amptenare in kennis gestel dat hul doelwitte ingesluit die ontwikkeling van 'n hersiene lêer close-out kontrolelys. Periodieke ter plaatse sal ook help om te verseker dat dokumentasie is beskikbaar wanneer dit nodig is. Afdeling amptenare het begin om ouer lêers, insluitend SRO reël vylsels, op optiese skywe scan. Die doel is om 'n biblioteek van onttrek reël liassering inligting te skep. Ons glo dat hierdie is 'n innoverende en proaktiewe idee, want sulke tegnologie 'n permanente rekord van dokumentasie sal skep en toelaat Afdeling personeel om tydige navrae van historiese reël liassering inligting uit te voer. Maar die Afdeling het 'n lang afstand plan vir die implementering van hierdie projek. Benewens kos en tydlyn skat, moet so 'n plan belangrike besluite, soos spesifieke aksiestappe, off-site stoor, en ander gehaltebeheer prosedures te dokumenteer. Aanbeveling A Die Afdeling Marktregulering moet die lêer close-out kontrolelys te hersien. Aanbeveling B Die Afdeling Marktregulering moet periodieke kontrole ter plaatse van die Afdelings amptelike lêers akkuraatheid verifieer uit te voer. Aanbeveling C In samewerking met die Kantoor van Inligtingstegnologie (OIT), Die Afdeling Marktregulering moet 'n lang afstand plan voor te berei vir die oordrag lêer dokumentasie om optiese skywe en ontwikkeling van 'n biblioteek van onttrek reël liassering inligting. AUTOMATISCHE nasporing van REËL indiening van inligting uit ons voorbeeld van 17 geslote reël vylsels, ons geïdentifiseer vier gevalle waar wysigings nie aangeteken in die QampA stelsel, vier gevalle waar datums verkeerd of onaangetekende, en een geval waar die reël liassering tipe was nie in die stelsel. Daarbenewens het ons gekies 'n oordeel monster van 10 reël lêers (agt geslote en twee oop) en opgespoor inligting terug na die QampA stelsel. Ons het gevind dat 'n wysiging nie in die stelsel aangeteken en een verkeerde datum. Afdeling amptenare aggressief probeer om onakkuraathede wat tydens hierdie toetse reg te stel. Gedurende die oorsigtydperk het die afdeling het 'n gedetailleerde beheer kontrolelys om reël liassering inligting, soos van toepassing datums en die indiening status aan te teken. Ons hierdie dokument hersien, aangebied voorstelle vir verbetering en bewys dat dit is wat gebruik word. Na die identifisering van foute in die QampA stelsel Limited die Afdeling onlangs ingestel lees net toegang vir personeel prokureurs gebruik te maak van die QampA stelsel. Ons glo dat hierdie optrede die frekwensie van data insette foute sal verminder omdat daar 'n beheer oor data wat ingevoer en slegs twee ondersteuningspersoneel sal wees, sal onbeperkte data entry toegang tot die stelsel. Die Afdeling is van plan om bestaande QampA data oor te dra na 'n nuwe toegang tot die stelsel. Ons glo dit sal help met die bestuur van die huidige reël liassering werklading sedert hierdie stelsel verbeterde vermoëns (uitgebrei kommentaar velde en verbeterde soek funksies) sal voorsien. Die Afdeling het 'n gedetailleerde plan vir die implementering van die nuwe stelsel. So 'n plan moet die volgende insluit: 1) stigting tydlyne 2) opmeting personeel behoeftes te identifiseer en 3) die ontwikkeling van beheer oor die omskakeling van data (sekuriteit, akkuraatheid). Aanbeveling D Die Afdeling Marktregulering moet identifiseer en korrek onakkuraathede in die QampA stelsel vir 1997 en 1998 (tot op datum). Daarbenewens moet ter plaatse word op die data uitgevoer voor 1997, soos toepaslik. Aanbeveling E Die Afdeling Marktregulering moet periodieke kontrole ter plaatse van QampA inligting (en toegang tot inligting, sodra die stelsel geïmplementeer) om akkuraatheid te kontroleer voer. Aanbeveling F In samewerking met omgang, die Afdeling van Marktregulering moet 'n gedetailleerde plan voor te berei vir die implementering van die nuwe Access-databasis stelsel. vloei van REËL DEPOT INLIGTING Geslote Reël Deponeringen Van ons voorbeeld van 17 geslote reël vylsels, die gemiddelde tyd tussen ontvangs en kennis was 25 dae en tussen kennis en finale aksie was 72 dae, vir 'n totale tyd van ontvangs tot finale optrede van 97 dae. Daarbenewens 21 van 69 items opgemerk (of 30) het meer as 30 dae na kennisgewing. Afdeling amptenare in kennis gestel dat hul doelwitte sluit in die ontwikkeling van 'n 30-dag log wat Assistentdirekteure sal gebruik om vylsels nader die 30 dae interne doel aan om in kennis te identifiseer. Ten slotte, nie met inagneming van die indiening tipe, 36 van 69 items opgemerk (of 52) het meer as 35 dae (die statutêre vereiste) vir finale optrede. Hierdie berekeninge het nie oorweeg of die SRO gewysig die indiening, welke goedkeuring kan vertraag. Oop Reël Deponeringen Vanaf April 27, 1998, die vyf oudste vylsels wat opgemerk het was oop gewees 635 tot 1290 dae. Daarbenewens het die oudste indiening wat nie het opgemerk oop vir 325 dae nie. Van hierdie ses depots, is Afdeling amptenare wag vir SRO aksie op drie, was die SRO wag vir aksie Kommissie op twee, en die Kommissie en die SRO wag vir bespreking in 'n derde party forum op een van die vylsels. Hierdie ses oop vylsels was kompleks en / of omstrede, wat hom leen tot 'n langer tydperk hersiening. In sulke gevalle, bykomende wysigings en gereelde debatte tussen die Kommissie, SROs en derde partye was nodig. Afdeling amptenare in kennis gestel dat wanneer daar komplekse kwessies wat betrokke is, SROs moet gereeld te verkry uit hul borde en / of komitees. Gevolglik, sommige faktore is nie in die afdelings beheer. Maar ons glo dat ouer vylsels hersien moet word om vas te stel watter stappe, indien enige, kan geneem word. Ander potensiële gebiede geïdentifiseer vir die verbetering van die vloei van reël liassering inligting sluit in: Reël indiening dokumentasie word dikwels gefaks deur die SRO wisselende Afdeling personeel afhangende van wie die SRO weet is besig met die indiening, met papierkopieë ook gestuur word. Maar Afdeling amptenare in kennis gestel dat, wanneer 'n werknemer afwesig is, die hersieningsproses kan soms tydelik opgehou omdat ander nie die gefaks dokumentasie ontvang. Daarbenewens het die Afdeling het net een faksmasjien gebruik vir reël vylsels en dit is nie uitsluitlik vir hierdie doel gebruik. SROs dien vylsels in Word 7.0 en die Kommissie gebruik Word 6.0. Die Kommissie beplan om te skuif na Windows NT, wat Woord 7.0 behoort te hê. Op die oomblik is 'n afdeling ADP skakeling het 'n converter pakket (verkry gratis af van die Internet) wat gebruik word om dokumente van SROs omskep. Terwyl sommige prokureurs hierdie pakket te gebruik, ander is nie bewus daarvan of versoek dat die SROs omskep die inligting voor jy dit inhandig. Vorm 19 (b) (4), wat gebruik word deur SROs te reël verander voorstelle, bevat sowat 80 dupliserende inligting. Die eerste deel van die vorm is die werklike voorstel taal, terwyl die tweede deel is die kennisgewing, wat is feitlik identies in baie opsigte aan die eerste deel. Hoewel die opdatering van die vorm is 'n afdeling prioriteit nie oorweeg, moet dit iets wat die Afdeling behoort te werk in die rigting van wees. Aanbeveling G Die Afdeling Marktregulering moet 'n 30-dag log vir Assistentdirekteure ontwikkel. Aanbeveling H Die Afdeling Marktregulering moet hersien en oorweeg watter stappe (bv. Goedkeur, afkeur, of aan te moedig onttrekking), indien enige, moet geneem word op alle heerskappy vylsels oop vir meer as 365 dae. Aanbeveling Ek Die Afdeling Marktregulering moet SROs opdrag gee om alle relevante afdeling personeel kopieer op reël liassering dokumentasie. Daarbenewens moet die Afdeling 'n bykomende faksmasjien te koop en / of lessenaar-top faks vir geselekteerde personeel. Aanbeveling J Die Afdeling Marktregulering moet 'n woordverwerkingsprogram converter pakket (en instruksies) aan alle personeel prokureurs. Aanbeveling K Die Afdeling Marktregulering moet opdatering oorweeg / hersiening Form 19 (b) (4). SRO GUIDANCE Afdeling amptenare in kennis gestel dat periodieke vergaderings gebruik word gehou met NASD en NYSE amptenare van 1988-1996 tot herhalende haakplekke te identifiseer in die hersieningsproses, veranderinge in insettinge en om inligting te verskaf oor die probleme met bestaande depots. Maar hierdie vergaderings opgehou nadat die afdeling in 1997 herorganiseer en die Assistentdirekteure nie meer gespesialiseerde in sekere SROs. Afdeling en SRO personeel voel dat hierdie vergaderings help ontwikkel en te verbeter werksverhoudinge. SRO amptenare het aangedui dat hulle graag sou wou verduideliking van die proses hul depots deurgaan, asook watter individue is besig om op hulle. Te danke aan omset Kommissie en organisatoriese veranderinge, die behoud van SROs ingelig blyk kritieke belang om die doeltreffendheid van die hersieningsproses. Een voorstel is om 'n afdeling tuisblad te skep op die Kommissie webwerf, soos die afdeling van versterkings site. A tuisblad kan 'n huidige organogram (met name, titels en telefoonnommers). Afdeling personeel in kennis gestel dat hulle intern is besig om so 'n webwerf te skep. Maar, aangesien beperkte hulpbronne in OIT die ontwikkeling van nuwe huis bladsye beperk, sal die Afdeling moet koördineer met omgang. Afdeling bestuur moet ook opdrag personeel prokureurs om die SRO onmiddellik in kennis stel sodra 'n depot opdrag gemaak. Aanbeveling L Die Afdeling Marktregulering moet periodieke aangesig tot aangesig vergaderings in te stel met SROs, soos toepaslik, te reël vylsels en verwante onderwerpe te bespreek. Aanbeveling M In samewerking met omgang, die Afdeling van Marktregulering moet sy eie tuisblad te skep op die Kommissie webwerf. Aanbeveling N Die Afdeling Marktregulering moet personeel prokureurs opdrag te gee om die SRO oor die proses en individue toegeken nadat 'n depot opdrag gemaak onmiddellik in kennis stel. Beleide en prosedures tydens die hersiening, Afdeling amptenare opgedateer die beleid en prosedures vir sekretarisse onder die hersieningsproses. Ons hersien hierdie prosedures en glo dat hulle verduidelik en te verbeter sekretariële rolle en verantwoordelikhede. Afdeling amptenare ook in kennis gestel dat hulle beplan om die personeel handboek vir reël vylsels werk, skep dokument beheer prosedures, en voor te berei 'n prosedure handleiding vir die nuwe toegangspad opsporingstelsel (bv. Die aangaan / herwinning van data, die werking van die stelsel). Aanbeveling O Die Afdeling Marktregulering moet hul planne om die personeel handboek te werk te implementeer vir reël vylsels om dokument beheer prosedures insluit. Aanbeveling P Die Afdeling Marktregulering moet hul planne om voor te berei en uit te reik 'n prosedure handleiding vir die toegang tot die stelsel om alle personeel te implementeer. OPLEIDING vir nuwe personeel afdeling amptenare in kennis gestel dat nuwe personeel word 'n kort oorsig van die reël liassering proses. Daarbenewens bestuur gereeld reël vir buitegroepe personeel lesing oor effek reg onderwerpe. Ten slotte, is reise van tyd tot tyd geskeduleer vir nuwe personeel prokureurs te ruil besoek. Afdeling amptenare het gesê dat, sodra die Kantoor van Compliance inspeksies en Eksamens het 'n aparte entiteit Mei 1995, opleiding vir nuwe personeel het minder geformaliseer. Daarbenewens weeklikse vergaderings gebruik word gehou met die personeel aan te bied en te bespreek effek reg kwessies. Maar is hierdie vergaderings gestaak as gevolg van tydsbeperkings. Ons glo dat 'n formele opleidingsprogram vir nuwe personeel prokureurs die hele hersieningsproses sal baat. Behalwe die bogenoemde onderwerpe, moet so 'n program te sluit vakke soos die hantering van SRO personeel, met behulp van die outomatiese dop-stelsel, en beklemtoon net substantiewe veranderinge (in plaas van formaat of redaksionele wysigings) wanneer die hersiening van depots. Aanbeveling Q Die Afdeling Marktregulering moet 'n formele opleidingsprogram in te stel, soos hierbo beskryf, vir nuwe personeel prokureurs. TEGNIEKE vir die hantering van omset personeelomset is 'n hindernis vir die hersieningsproses. Afdeling amptenare in kennis gestel dat elke bestuurder verskillend hanteer omset. Sommige het 'n afrit onderhoud / inligtingsessie met die vertrek prokureur, terwyl ander die prokureur lei die persoon wat. Verder het sommige bestuurders vra die vertrek prokureur om 'n opsomming werk voor te berei. Aanbeveling R Die Afdeling Marktregulering moet sy bestuurders aan te moedig om 'n verskeidenheid (of 'n kombinasie) van tegnieke gebruik, soos toepaslik, in die hantering van omset. Opvoeringselemente Ons hersien prestasieplanne vir geselekteerde Afdeling personeel. Ons is van mening dat die planne wat voldoende is om prestasie personeel in die reël liassering proses te evalueer was, maar dat verbeterings gemaak kan word om dit meer bruikbaar te maak. Die prestasie plan vir Prokureur-Adviseurs het nie sluit tydige, akkurate en volledige instandhouding van lêer dokumentasie en hersiening van inligting in die outomatiese dop-stelsel ingevoer. Daarbenewens het die prestasie planne vir ondersteuningspersoneel insluit nie tydige en akkurate inligting toetrede tot die outomatiese dop-stelsel. Aanbeveling S Die Afdeling Marktregulering moet die prestasie planne vir Prokureur-adviseurs en ondersteuningspersoneel verander soos hierbo beskryf. Eindnote 1 Die Kommissie kan op aanwys om 90 dae om op te tree op 'n voorgestelde reël verandering neem as dit nodig vind en publiseer sy redes of die SRO instem tot 'n tyd uitbreiding. 2 Die Kommissie kan die tyd vir gevolgtrekkings van sodanige verrigtinge uit te brei tot 60 dae as dit goeie rede vind en publiseer sy redes of die SRO instem tot 'n tyd organisasie extension. Self-regulerende (SRO) Organisasies wat dwing regverdige, etiese en doeltreffende praktyke in die sekuriteite en Commodity Futures nywerhede, insluitend alle nasionale sekuriteite en kommoditeite ruil en die NASD. Selfregulerende organisasie 'n professionele organisasie, predikante op pad met 'n regering, wat sekere beperkte regulerende owerheid oor lede. 'N Voorbeeld is die Amerikaanse Tandheelkundige Vereniging, wat die vermoë om standaarde te stel en dissipline af te dwing oor tandartse in die Verenigde State van Amerika het. In die saak. die meeste ruil is selfregulerende organisasies, net soos-handel-verwante professionele organisasies. SROs help die SEC en die regering reguleerders in die instandhouding van die bedryf standaarde en die arbitrasie van geskille. Sien ook: SISA. SRO selfregulerende organisasie (SRO). Alle sekuriteite en kommoditeite handel in die Verenigde State van Amerika is selfregulerende organisasies (SROs), soos NASD. Hierdie liggame vestig die standaarde waaronder hul lede uit te voer besigheid, monitor die manier waarop sake gedoen word, en hul eie reëls af te dwing. Byvoorbeeld, die New York Aandelebeurs (NYSE) vereis dat die kliënt bestellings afgelewer word by die vloer van die uitruil gevul word voordat bestellings wat afkomstig is met handelaars op die vloer, wat koop en verkoop vir hul eie rekeninge. SRO SRO SRO Die SRO kon die wapens te neem, en kry berading vir die kind. Hulle het gesê dat die minister van finansies Ishaq Dar die vertroue van die private sektor het gewen deur die uitreiking van voorskrifte vir die opskorting van die SRO en die besluit sal 'n lang pad om te gaan in die bevordering van ekonomiese aktiwiteite in die land. Wat het van die kontak sentrum bedryf afwesig was vir te lank, sê die ATA, is 'n gesentraliseerde meetinstrument waarvolgens bestuurders kan verseker dat hul bedrywighede doeltreffend risiko bestuur deur beide selfassessering en onafhanklike ouditeure hierdie twee fases wat inherent in die ATA is SRO ouditproses. SRO programme kan tyd vir individuele's te red in 'n agentskap. Die opname toon dat meer as 97 persent van SROs dra vuurwapens. 2131, die Raad beskou die beperkings op die gesag van SROs vereistes marge lê op hul lede as fundamenteel strydig met omsigtige doelwitte. Stewart Horejsi, woordvoerder van die trust, het gesê dat die Trust gaan voort om navrae van mede-aandeelhouers van SRO ontvang oor hoekom Deutsche Asset Management, Inc. FCCI President Engineer Suhail Bin Rashid aanspreek n pre-begroting seminaar gesê dat SRO Kultuur moet wees ontmoedig wat 'n soort mini-begroting vorm as SROs gereeld uitgereik word nadat die finale begroting deur die Federale Regering aangekondig. Maar SRO sê dit is gretig om die verkryging van grond in stedelike gebiede te verminder. Die aankondiging van die uitbreiding, SRO president Aziz Al Hokail gesê die besluit is geneem nadat 'n aantal versoek vir 'n verlenging van die verleen om hulle tydperk konsortiums om hul tegniese en finansiële voorstelle in te dien. Polisiëring in Skole is uit 'n raamwerk wat 'n SRO se rol in 'n skool as die bevordering van die skole opvoedkundige missie deur die verbetering van die veiligheid, nie straf studente stel, en dat verwag dat die SRO gebruik te maak van nonpunitive tegnieke so veel as moontlik om dit te bewerkstellig nie. 'N primêre instrument wat SEC gebruik om die toereikendheid van SRO toesig van makelaar-handelaars bied onderlinge fondse te evalueer verskaf beperkte inligting vir die bereiking van sy doelwit en stel dupliserende koste op firms. The vriend gesê nee, en onmiddellik het 'n SRO en 'n administrateur. Die LCCI President het gesê dat FBR moet vermy die implementering van die genoemde SRO sonder raadpleging van sakegemeenskap vir die feit dat die belangrikste rolspelers en indien die FBR wat nodig is om die bestaande beleid te verander, moet dit die veranderinge deur middel van openbare-private dialoog (PPD) maak. Hulle het gesê dat die pogings van Rawalpindi Kamer van Koophandel en Nywerheid vir die sameroeping al Kamer van Koophandel amp Industry Moot teen die SRO verdien ook waardering in die hoogste terme. Die groeiende belangstelling en gewildheid van die ATA SRO program is goed geregverdig. Volgens die skrywers navorsing, baie agentskappe het gesê dat voordat hulle hul SRO programme begin, moes hulle patrollie beamptes of afgevaardigdes stuur na skole om probleme te hanteer tot 'n paar keer per dag, soms vasmaak van die beamptes vir ure op 'n slag. Die meeste SROs het ook gesê dat hulle skoolhoof rol was voorkomende en dat hulle deelgeneem het aan 'n verskeidenheid aktiwiteite om die einde, insluitend een-tot-een berading met studente (93 persent), 'n krisis paraatheid beplanning (83 persent), sekuriteit oudits (82 persent ), en stokkiesdraaiery ingryping (70 persent). Ek dink die AICPA het baie effektief as 'n SRO is. en Ek sal eerder die Instituut te maak alles modifikasies nodig as 'n afsonderlike nuwe organisasie te vul daardie rol is, het hy gesê. Daarbenewens sal die SROs moet werk met die SEC om hul reëls marge verander, 'n proses wat waarskynlik 'n geruime tyd sal neem. Ciciora Trust vandag by die jaarlikse vergadering van aandeelhouers van SRO voer so gou as moontlik. 'N Tegniese span onmiddellik nagegaan die trein en die SRO ingelig by 12:52 p. Faisalabad - Faisalabad Kamer van Koophandel en Nywerheid (FCCI) hier op Donderdag het daarop aangedring dat die SRO Kultuur en Mini-begroting praktyke na die finale aankondiging van die Federale begroting moet ontmoedig Verwante artikels: Haramain spoor projek 50 volledige sê SRO hoof Nuwe lokomotiewe vir Damman-Riyadh spoorweg kom Saoedi te bou 2,750km Riyadh spoorweg connectionThe New Trading Guide deur HakubiNi van SRF 'n gids vir handelaars en jagters op Silkroads nuwe Job System Hierdie gids mas gemaak sodat almal leer wat is nuut en wat verander met die nuwe Silkroads Job stelsel, soos per 'n Handelaars oogpunt. Ek is nie skryf oor hier thiefing, maar ek sal die toevoeging van 'n baie inligting veral met betrekking tot handelaars en hul jagters. Die eerste ding wat jy moet doen voor die aanvang van 'n werk is nou om te besluit watter een jy sal wees. 'N handelaar koop die goedere en verkoop dit elders vir wins, terwyl die jagters hulle te beskerm teen die NPC diewe en Player Diewe wat dalk wil die goed weg te neem. Nodeloos om te sê, dié van laer vlak kan verkies om 'n handelaar deur die hoë vlak jagters beskerm moet word, steeds die keuse is joune om te maak. Wanneer jy besluit watter werk sal jy optree, gaan na die onderskeie assosiasie iewers in die dorp. Dit is die Merchant Unie vir handelaars en die jagter Gilde vir jagters. Die jagter Gilde word vertoon op die kaart, terwyl die Merchant Unie is baie naby aan die Spesialiteite Shop (wat op sy beurt op die kaart vertoon word). Wanneer jy die NPC wat jy soek, praat met hom en besluit het om die opsie Neem deel aan die ltjob namegt unie. Dit moet die tweede opsie wees. Van hierdie punt op, jy kan nie jou werk maklik nie verander sonder lyding swaar strawwe wat 7 dae met geen werk en 'n bedrag van goud in te sluit. Nadat jy by die unie, moet jy 'n Alias ​​skep. Dit sal die vals naam wat jou sal identifiseer terwyl jy stukwerk wees. Dink 'n baie op die skep van 'n, want nadat jy dit skep, sy duur om dit weer verander. Praat met die NPC en verkies om 'n alias skep. Tik die gewenste Alias ​​op die klein tekskassie en kliek op Check vir duplikate. In die geval dat die naam is toegelaat, sal die Bevestig knoppie na vore te bring en jy kan dit druk. As dit isnt toegelaat, sal die bevestig knoppie grys bly en sal jy 'n ander alias te probeer. Nadat jy jou Alias ​​skep, is jy gereed vir stukwerk Al wat oorbly is die koop van jou handelaar vlag of jagter ID. Selfs as jy een het voor die legende Ek Update, ek stel voor jy dit vervang omdat die nuwe werk items het 'n 1Str of 1Int bonus (nie dat daar nog baie, maar jy moet gebruik elke hulp wat jy kan). Wanneer jy dit gedoen het vir 'n skamele 10k goud koop, net toe te rus om dit te begin stukwerk Daar is 'n paar reëls vir die toerusting werk items taai. Jy kan dit net doen dit op dorpe. As jy probeer om dit toe te rus, sal dit 10 sekondes neem om te rus. Nadat jy dit doen, sal jy word teleported om dieselfde dorp was jy op wanneer jy toegerus (sodat jou identiteit beskerm word, want nou sal jy wees met 'n alias). Jy kan nie rus die taak item as jy op 'n gereelde speler party, en jy kan nie saam met gereelde speler partytjie nadat jy dit toe te rus as well. Jy sal in staat wees om net na 'n partytjie gemerk as Handel oor die partytjie wedstryd aan te sluit. Om die werk item, sy dieselfde proses unequip. Dit neem 10 sekondes om unequip, kan slegs gedoen word in dorpe, youll word teleported en al en jy kan nie dit doen terwyl hy op 'n Trade party. Jy kan ook nie unequip as jy met 'n vervoer (handel kameel en perd) en vreemd enought, kan jy nie unequip as jy ry 'n racing perd, waarskynlik om 'n vroeëre fout wat jy kan beweeg terwyl unequiping en maak ander spelers moordenaar te voorkom. Daar is jy, jy het net begin jou werk op SilkRoad Na julle gedoen readying jouself vir 'n werk, sy tyd om te begin soek na ander handelaars en jagters wat kan / wil jy aansluit en organiseer 'n karavaan kry. Jagters en handelaars moet wees op dieselfde party. Moenie probeer om meer handelaars as jagters het, omdat NPC Diewe is gewoonlik oorweldigend, en die minder jagters, hoe moeiliker is dit om hulle te dra van die karavaan en die meer straf die handelaars en hul vervoer te neem. Handelaars moet kies tussen 'n kameel en 'n perd vir die vervoer van goedere.


No comments:

Post a Comment