Wednesday, October 19, 2016

Forex Asië Akademie Consultancy

FOREX ASIA ACADEMY CONSULTANCY PTE LTD Waarom Forex Asië om 'n forex makelaar Forex Asië is diens 'n wye verskeidenheid van dienste wat spesifiek gemik is op start-up en bestaande Forex makelaars begin. Ons stelsels is gebou met die buigsaamheid om te hardloop en vergroot jou eie forex makelaars volgens jou visie en strategie of jy van plan is om 'n volledige STP makelaar, 'n mark Maker, 'n geld bestuurder geword of uitvoering van 'n hibriede model oplossing. Ons missie is nie net om jou te help skep 'n ander forex makelaars, maar 'n suksesvolle one. FOREX ASIA ACADEMY CONSULTANCY PTE LTD Wat bied ons 'n White Label uit ons verhandelingsplatform, kompleet met 'n spesifieke kliënte en bestuurders terminale, data feeds, tegniese ondersteuning en risikobestuur stelsel . Ons bied alles wat jy nodig het om te begin of jou forex en CFD handel besigheid uit te brei. Hoekom jy dit nodig het Of jy nou 'n ervare gestig makelaar of handelaar of net wil om jou nuwe forex makelaar besigheid van stapel te stuur, kan ons White Label jou besigheid aan die gang in 'n paar weke tyd. As jy nie ondervinding in so 'n besigheid het, kan ons help met hierdie te word deur die verskaffing van konsultasies en die bestuur van jou mark en handel risiko's. Hoe werk dit? Ons bespreek met jou spesifieke behoeftes, dit wil sê wat finansiële instrumente wat jy wil in jou platform te hê en as jy wil hê ons moet jou risiko's te verskans vir jou. Ons struktureer die White Label pakket dienooreenkomstig. Jou kliënte begin handel deur jou website. Founded deur Choo Koon lip. FOREX ASIA ACADEMY bied praktiese Forex onderwys en dinamiese Forex strategieë wat van toepassing is op die immer veranderende valuta mark. Met die unieke fokus en gespesialiseerde kennis van die Forex mark verhandel gedurende Asiatiese uur, glo ons FOREX ASIA ACADEMY bemagtig selfgerigte handelaars met die kuns en wetenskap van hoofstroom handel en die noodsaaklike vaardighede om handel te dryf Forex. Koon Lip beoog Forex Asië Akademie om die voorste Forex praktisyn Hub in diens van die Asië-Pasifiese streek wees. Op die top van die voorsiening van gehalte en noodsaaklik forex onderwys, FAA ontwikkel state-of-the-art handel aansoeke en voorsien advies aan makelaars forex. Forex Asië Akademie floreer in die meedoënlose nastrewing van presisie handel metodologieë met intensiewe verbintenis tot 'n progressiewe atmosfeer van handel bevordering en ontwikkeling navorsing onder personeel, studente en gegradueerdes te skep. Forex is nie net die grootste finansiële markte in die wêreld. Dit is die ware weerspieëling vir jouself. Hy glo as wanneer 'n mens deurlopend winsgewend in die forex mark kan wees, moet hy of sy kan ook 'n verligte individu met 'n hoër vlak van selfbewustheid wees. Sentraal tot sy finansiële geloof, moet die algemene publiek bewus te maak van die dikwels-onverklaarbare risiko's en voordele van forex wees en moet nie te koop in groot eise en hoë promises. Santhanaram Jayaram het 'n Meestersgraad in Besigheidsadministrasie graad in Internasionale besigheid en bemarking van Oklahoma City University, VSA en die Gevorderde Sertifikaat in Opleiding en Assessering. Hy is die hoof konsultant vir 2Be3 Consultancy en die Direkteur van Delta Story. Tans is hy doseer in TMIS en Staatsdiens College. He is ook WSQ afrigter fasilitering van die Singapoer Indiensneembaarheid Vaardighede System program en die cerfied diens professionele program. He het 19 jaar van uitgebreide ondervinding in die openbare en private sektore, insluitend Republiek van Singapoer Navy, FampB bedryf, televisie kommersiële produksie, IT, advertensies, toerisme-industrie, finansiële dienste bedryf, Retail bedryf en die eiendomsbedryf, Marine Engineering - Modeling Waarnemende Hosting Singapoer Polisiemag Training Onderwys amp Doserende IT verkope reklame en verkoop - finansiële dienste bedryf - kleinhandelbedryf - eiendomsbedryf WSQ Indiensneembaarheid vaardigheid stelsel en Certified Service Professionele afrigter Business Consultancy en bestuur van kliënte Dienstplicht ST Micro E2I-Docomo inter touch - Konsortium Reis - F1 Singapoer - Mcdonalds Sommige van die ervaring in die onderrig amp doeltreffend oordra tegniese kennis in die ingenieurswese gebied, wat verantwoordelik is vir kurrikulumontwikkeling, up-behoud van die ISO gehalte van die skool, projekbestuur van opleiding projekte soos die Emulator ( 'n rekenaar-gebaseerde vaartuig Simulator, Crane projek, Beginsels van Ondernemingsbestuur in toerisme, International Marketing. Ram het ook gekonseptualiseer, geproduseer en gelewer kursusse soos geskrewe en mondelinge aanbiedingsvaardighede, kommunikasie en verhouding bestuur, script skryf en stem mentor, Doeltreffende verkoop, die bou van Rapport, Werk verbetering span, probleemoplossing amp Besluitneming, direkte bemarking, beginsel van die besigheid bestuur, Internasionale Bemarkingsraad, leierskap, spanbou, korporatiewe kommunikasie, verkope van produkte amp dienste, innovasie by die werk, lag by die werk, kliëntediens, menslike hulpbronbestuur, sosiale interaksie, afdeling by die werk, finansiële geletterdheid, verhuring personeel, optimaliseer verkope, ontwikkeling begroting, die ontwikkeling van strategieë, deeveloping bemarking programme, organisatoriese gedrag is onder andere Ram het die uitstaande individu SUGGESTOR toekenning, RSN ontvang van die voormalige Adjunk Eerste Minister amp Minister vir verdediging, dr Tony Tan, voormalige hoof-van-Navy RDAM Liu Tuck Yew en voormalige hoof-van-Navy Liu Tuck Yew. Ram het ook gekwalifiseer vir die Million Dollar Tafelronde in 2005, 2006 amp 2007. Die Million Dollar Round Table (MDRT), Distrik D5, humoristies Spraak Kampioen 2008, Distrik D Humoristiese Spraak 1 Naaswenner. Ram is ook 'n akteur, afrigter en spreker andhost, 'n paar van die projekte was, verskyn as die hoof gegooi in Kallang Roar die fliek, N. Ganesan die FAS Football voorsitter, en verskyn in verskeie advertensies soos MDIS, StarHub, Jack Neos Gelukkig Ever After, MINDEF Opleiding video-Safeville, SINTEL Virale, Nokia E51 vir Indië, IE Singapoer, Bank van New York Mellon, Standard Chartered, Singapoer Touism Raad, Geskiedenis van Singapoer en plaaslike TV-programme soos My Sassy Bure, lewensverhaal, True lêers , etcCHOO Koon LIP mnr Choo Koon Lip is die stigter van Forex Asië Akademie wat 100 aandele van sy maatskappy besit. FOREX ASIA ACADEMY bied praktiese Forex onderwys en dinamiese Forex strategieë wat van toepassing is op die immer veranderende valuta mark. Dit is baie inspirerend om mnr Choo Koon Lip Wat is die aard van jou besigheid Eintlik 'n onderhoud, het aanvanklik vir die eerste 2 jaar, is ons aktief as 'n Forex opleiding skool en ek is 'n Forex opvoeder. Maar langs die pad, het ek 'n jaar af in 2010, en daarna, het ek begin 'n departement genoem makelaarsloon Consultancy. Op die oomblik is, die minder opleiding en meer oor advies. oor jou familie besigheid Wanneer en hoekom het jy besluit om 'n entrepreneur te word / neem Eintlik het ek begin my heel eerste besigheid op die ouderdom van 17 toe ek in St Andrews Junior College. En wat ek gedoen het, was dat ek ingevoer sagte speelgoed uit Indonesië dan 'n paar van my vriende wat ontwerp is 'n paar groetekaartjies vir verskeie geleenthede. Ons verkoop die speelgoed en kaarte in die kafeteria. So dit was toe ek die eerste keer my besigheid begin. In 2004, toe ek in jaar 1 in NUS, begin ek 'n tydskrif vir een en 'n half jaar. By die tyd wat ek die speelgoed verkoop, is ek net te dink dat die skool boekwinkel is die verkoop van die sagte speelgoed te duur. Ons verkoop dit baie goedkoper, sodat ons 'n gat in ons skoolmaats sak nie te verbrand nie. Dit was die eerste gedagte, langs die pad, het ek besef dat eintlik met eie besigheid was baie goed, want op daardie tydstip as 'n student, ons kan maklik S1000 per dag maak. Wat is jou redes vir die keuse om sake te doen in hierdie spesifieke bedryf Net gebeur daar. Hoe het jy saam al die hulpbronne wat nodig is om jou besigheid te begin Byvoorbeeld: om die aanvangskapitaal, verhuring personeel, doen verkope en bemarking, advertensies, ens Aanvanklik mense vrywillig na My toe kom (om forex te leer in die proses ), en help my baie. Dan na 'n rukkie, kan hulle nie in staat wees om ten volle verbind tot my uitbreiding plan en ek nodig het om mense te kry om te help in bedrywighede. So ek kyk na elke enkele een, wat hulle doen, en skryf dit neer, en dan wanneer ons werf deeltyds, sal ons kyk vir diegene eienskappe wat ons nodig het, en plaas dit in 'n bepaalde posisie. So basies vervang mannekrag. Dan is dit altyd goed om vennootskap met ander maatskappye te bou. Op die oomblik, ons het om meer as 70 vennote in Singapoer en in die buiteland, in verskeie industrieë. Wat beteken entrepreneurskap vir jou beteken ek dink entrepreneurskap is baie wyd beskou as die begin van 'n besigheid, maar ek dink dit is nie die hele punt. Die hele punt is dat jy iets weet of jy kan iets wat kan waarde toevoeg tot die ander nie. Wat is 'n paar entrepreneurskap eienskappe wat jy wat jou gehelp het so ver gekom Wanneer jy waarde toevoeg tot ander, en een of ander manier dit is in 'n vorm van besigheid, en jy is geneig om verder te gaan in die lewe. As jy wil verkoop dit en dat net om geld te maak, dan waarskynlik sal jy 'n paar wins te maak, maar jou kliënte ly. Miskien in 'n baie kort rukkie, jy maak 'n klomp geld, maar langtermyn wyse, jou reputasie is onder verdenking, en dit sal beslis nie in stand te hou. So jy wil 'n wen-wen situasie dat beide jy en jou kliënte voordeel trek uit jou besigheid Yep skep, en dis die basiese beginsel. So eintlik nou julle albei kombineer, regs, doen jy beide opleiding en raadgewende Yep, ons albei doen. Maar die belangrikste voordeel is afkomstig van makelaarsloon Consultancy. Wat is jou maatskappy se visie en missie Ek sien 'Forex Asië na die voorste Forex praktisyn Hub in diens van die Asië-Pasifiese streek wees. Op die top van die voorsiening van gehalte en noodsaaklik forex onderwys, FAA ontwikkel state-of-the-art handel aansoeke en voorsien advies forex brokers. Forex Asië floreer in die meedoënlose nastrewing van presisie handel metodologieë met intensiewe verbintenis tot 'n progressiewe atmosfeer van handel bevordering te skep en navorsing en ontwikkeling onder personeel, studente en gegradueerdes. Sentraal tot my finansiële geloof, moet die algemene publiek bewus te wees van die dikwels-onverklaarbare risiko's en voordele van die forex en moet nie te koop in groot eise en hoë beloftes. Die belangrikste doel van Forex-Asië is om praktiese Forex kennis wat van toepassing is op die immer veranderende valuta mark is voorsien. Wat is 'n paar van die uitdagings wat jy in die gesig gestaar as jy eers op reis gegaan besigheid generasie koste Lood is om hoër en hoër. Om 'n nuwe kliënt te kry, is die koste om hoër en hoër. Wanneer ons adverteer en deesdae te bevorder, ons spandeer drie keer meer advertensies dollars vir dieselfde aantal kliënte en dit beslis voeg tot ons koste. Die bedryf is besig om meer en meer volwasse (en dus, hoe meer mededingend ons mededingers is nou). Hoe kan jy jou besigheid te onderskei van jou mededingers Verskaf asseblief spesifieke voorbeelde. Omdat aanvanklik het ons begin met die onderrig van mense, en dan besef ons dat sommige van my studente word ons mededingers, so ek stel voor waarom nie vennootskap met my As dit werk, sal ons saam met hulle. Indien nie, vroeër of later, sal mense grawe die feit dat hulle opgelei deur my en waarskynlik skryf in vir my om afgerig deur us. Then in 2010, het ons in makelaarsloon Consultancy en ons is die enigste een in Singapoer wat hierdie dinge doen makelaarsloon Consultancy. Doen makelaarsloon Consultancy in staat stel om my en my kollega om die in te leer ken en uit die hoe 'n makelaar werk en hierdie kennis is werklik onskatbare waarde vir ons studente. Ons staan ​​bo ons mededingers met hierdie ongeëwenaarde kennis ons is die enigste sodanige fasiliteit in hierdie deel van die wêreld (en ons naaste mededinger is in Israel en Boston). Wanneer was die oomblik dat jy besef die besigheid sal werk en ondersteuning wat jy eintlik voor ek my besigheid begin, ek weet een ding, ek doen wat ek wil doen. Dan eers sal dit nie 'n klomp geld te maak, moet dit goed wees. Wil jy dalk hierdie passie noem. En toe ek begin handel, verkry ek, en verloor uiteindelik, ek konsekwent maak bestendige bedryfsinkomste. So toe ek hierdie besigheid begin, myself gesê ek, as ek maak inkomste minder as die vorige inkomste, dan is daar geen punt om dit te doen. Dan moet ek nog 'n groter doen. Maar in elk geval, dit is sekuriteit. So het ek julle werknemers, so nou het ek verantwoordelikheid om te sorg vir hulle te neem, so ek moet seker maak die inkomste is 'n baie groter. Andersins, as ek staan ​​in die voorkant van die publiek, mense bestudeer my en as ek dit nie maak beduidende inkomste, whats die punt Wat is 'n paar sake-idees wat jy geïmplementeer wat goeie resultate in jou besigheid geskep Kom ons praat oor my departement makelaarsloon Consultancy. Ons benader makelaarsloon Consultancy as 'n belegging. Dit is wat gebeur, as iemand wil hul eie makelaars begin, en hulle kom na ons Amerikaanse mededingers, sal hulle waarskynlik 'n minimum USD50,000 hef en hulle gaan na Israel mededingers, sal dit waarskynlik vra om USD40,000. As hulle vir ons kom, moet hulle hul planne om ons aan te bied, en ons hoef te hef enige vooraf betaling vir advies. Ons vertel hulle dat ons 'n klein persentasie van die deel van inkomste van hul besigheid. Ons kliënte vertel ons whats hul plan, en sal ons t raadpleeg om te sien of dit werk, of dit werk, ok, ek hulle opgestel teen geen vooraf koste te help, neem 'n klein deel van die inkomste, dan langs die pad, ek maak seker ek voortdurend ondersteun. En dan as hulle meer geld te kry, kry ek meer, ek ondersteun hulle soos 'n span. Dit is dus 'n belegging vir ons. Kan jy die maatskappy kultuur wat jy vir ons maatskappy kultuur te beskryf, as daar 'n gebeurtenis of 'n projek, ons werk baie hard dan wanneer Theres niks te doen, Theres nie nodig om die kantoor te kom of ontmoet. Hoe werk dit bydra tot die prestasie van jou maatskappy groei Dit is 'n soort van vryheid wat jy gee aan werknemers. Omdat een van die belangrikste behoeftes in die werknemers, in werklikheid, vir die werkgewers ook, is vryheid. Ons dont wil word vasgebind, en almal het hul eie verbintenis. Hulle sal hierdie waardeer en in ruil, wanneer ons dit nodig het, sal hulle die beste doen. Na jou mening, wat is 'n goeie en etiese sake Ek dink dit is integriteit en respek. Ten einde 'n maatskappy wat lank genoeg volhou, is daar sekere beginsels wat ons nodig het om te werk aan, en dan sal dit 'n basiese fondament wees. Hoe dink jy dit help jou in jou maatskappy / besigheid Wanneer jy dit as 'n handelsmerk te bou, sal mense sien en weet wat hulle sien is nie net 'n naam of logo. Langs die pad het ons in staat is om kliënte kom terug sien en waardeer ons pogings. Wat sien jy vir jou besigheid in die volgende 5 jaar, en dit sluit in enige planne vir die uitbreiding Om eerlik te wees, wat sal gebeur in die volgende 5 jaar, ek dont weet ook. Ek dink nuwer werkswyse van kan vinnig aan te pas by die vinnig veranderende mark is meer belangrik as die opstel van maatskappy 'n vaste doelwit. Dit mag maatskappy se ontwikkeling beperk langs die pad wanneer ons te styf. En behalwe as ons mense wil iets leer, hulle kan direk na ons verskeie vennote en leer uit hulle, byvoorbeeld, Photoshop, internet bemarking, verkope bemarking en so aan. Omdat die wêreld nog ooit verander, kan ons net sê wat die omgewing ons in is, dan het ons net aan te pas by dit nie, maar ook in ooreenstemming met ons visie en missie. Na jou mening, watter ander eienskappe maak 'n persoon nodig het om suksesvol te wees in besigheid te wees (bv Opvoedkundige kwalifikasie, werkondervinding, familie invloed, houding, ens): Ek dink as hulle wil wees in die besigheid in Singapoer, het hulle regtig dink deeglik. Hoekom Eerstens, 'n besigheid te begin in Singapoer is nie maklik nie, want mannekrag koste is hoër, aanbod koste is hoër, 'n baie koste is baie hoog. En verder, Singapoer het 'n baie volwasse sakeomgewing en in terme van die kompetisie, is ons beskou as baie prys mededingend te maak. As dit werk, kan hulle waarskynlik baie goed betaal. So as hulle wil hul eie besigheid te begin, moet hulle baie bepaal. Vir diegene wat gebore is na 90, is hulle gebore met 'n beter lewe. Die enigste bekommernis is of hulle in staat is om die swaarkry te neem. As hulle kan, hulle is werklik in 'n baie beter posisie as gevolg van die tegnologies vooruitgang in vergelyking met ons voorvaders (of dalk net ons ouers generasie) te strategize aan te pas in die plaaslike mark en overseas. With die internet en mobiele boom, hulle die geleenthede en tegnologie op die hand. En as hulle 'n besigheid te doen oor iets wat hulle belangstel, is dit 'n bonus, en dit sal hulle meer passie om die besigheid te beweeg te gee. Watter raad sal jy gee jong mense wat wil begin hul eie besigheid vorm 'n span verstaan ​​die krag van mekaar. Vorm meer vennootskap en skep wen-wen situasies te handhaaf en die besigheid uit te brei. Na jou mening, wat beteken dit om die gees van die onderneming vir my, dit is net die vermoë om jou mislukkings aanvaar in die lewe. Ons kan nie anders as, maar ons moet terug klim, relearn en sterker. Iewers het ek beskryf besigheid gebou as terrorisme elke mislukking is 'n repetisie vir 'n groter besigheid weg gebaan vir jouself Laaste maar nie die minste nie, hoe kan jy sukses definieer Ek dink dat sukses is 'n stadium wanneer jy gemaklik met wat julle het is en die mate van sukses kan verskillende langs die pad. Dankie dankie


No comments:

Post a Comment