Monday, October 24, 2016

Forex Trading Online Videos

Video Biblioteek Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n bedryfsfiliaal binne die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep). Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na die FXCM Groep. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in wees die Commodity Exchange Act sect1 (a) (12). Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 USAVideo Biblioteek Volg ons hoërisiko-belegging Waarskuwing: Handel buitelandse valuta en / of kontrakte vir verskille op marge dra 'n hoë vlak van risiko, en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Die moontlikheid bestaan ​​dat jy 'n verlies van meer as jou gedeponeer fondse kan volhou en daarom moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Voordat jy besluit om die produkte wat aangebied word deur FXCM moet jy noukeurig oorweeg jou doelwitte, finansiële situasie, behoeftes en vlak van ervaring handel. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. FXCM bied algemene advies wat nie in ag neem jou doelwitte, finansiële situasie of behoefte. Die inhoud van hierdie webwerf moet nie beskou word as 'n persoonlike advies. FXCM beveel jy soek raad van 'n afsonderlike finansiële adviseur. Klik asseblief hier om die volle risiko waarskuwing gelees. FXCM is 'n geregistreerde Merchant Futures Kommissie en Retail buitelandse valuta-handelaars met die Commodity Futures Trading Commission en is 'n lid van die Nasionale Futures Vereniging. NFA 0308179 Forex Kapitaalmarkte, LLC (FXCM LLC) is 'n bedryfsfiliaal binne die FXCM groep van maatskappye (gesamentlik, die FXCM Groep). Alle verwysings op hierdie webtuiste te FXCM verwys na die FXCM Groep. Let asseblief op die inligting op hierdie webwerf is slegs bedoel vir kleinhandel kliënte, en sekere vertoë hierin mag nie van toepassing aan kwalifiserende kontrak Deelnemers (dit wil sê institusionele kliënte) soos omskryf in wees die Commodity Exchange Act sect1 (a) (12). Kopiereg afskrif 2016 Forex Kapitaalmarkte. Alle regte voorbehou. 55 Water St 50 Vloer, New York, NY 10041 USAlive forex kaarte - Forex Opleiding Video nood te help HIGH RISIKO WAARSKUWING: Trading buitelandse valuta (Forex) en Kontrakte vir Verskille (CFD's) is hoogs spekulatiewe, dra 'n hoë vlak van risiko en kan nie geskik vir alle beleggers nie. Jy kan 'n verlies van sommige of al jou kapitaal in stand te hou, dus moet jy nie spekuleer met kapitaal wat jy nie kan bekostig om te verloor. Jy moet bewus wees van al die risiko's wat verband hou met handel op marge. kopie Kopiereg 2015 - CM Trading - Alle regte reservedSign op as my Free Trading nuusbrief Forex Trading Videos Gewilde Posts Teken vir my vry Trading Nuusbrief Kry Free Trade Opstellings, video's, tutoriale, artikels amp Meer Disclaimer. Enige advies of inligting op hierdie webwerf is algemene advies Slegs - Dit neem nie in ag jou persoonlike omstandighede, moet asseblief nie handel te dryf of belê uitsluitlik op grond van hierdie inligting. Deur die lees van enige materiaal of die gebruik van die inligting in hierdie webwerf kan jy dit eens dat dit 'n algemene onderwys materiaal en jy sal 'n persoon of entiteit wat verantwoordelik is vir verlies of skade as gevolg van die inhoud of algemene raad wat hier verskaf word deur leer om te handel Die mark Pty Ltd hou nie , sy werknemers, direkteure of mede-lede. Futures, opsies, en spot valuta handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Moenie handel met geld wat jy kan nie bekostig om te verloor. Hierdie webwerf is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop futures, Spot Forex, CFD's, opsies of ander finansiële produkte. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek in enige materiaal op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. Hoë Risiko Waarskuwing: Forex, Futures, en handel opsies het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko's. Die hoë mate van die hefboom kan werk teen jou sowel as vir jou. Jy moet bewus wees van die risiko's van 'n belegging in buitelandse valuta, futures, en opsies en wees bereid om dit te aanvaar ten einde handel te dryf in hierdie markte. Forex behels aansienlike risiko van verlies en is nie geskik vir alle beleggers. Moet asseblief nie handel te dryf met geleende geld of geld wat jy nie kan bekostig om te verloor. Enige menings, nuus, navorsing, analise, pryse of ander inligting wat op hierdie webwerf word verskaf as algemene mark kommentaar en maak nie belegging advies uitmaak. Ons sal nie verantwoordelikheid aanvaar vir enige verlies of skade, insluitend sonder beperking, enige verlies van wins, wat direk of indirek uit die gebruik van of vertroue op die inligting kan ontstaan. Onthou asseblief dat die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige results. Forex Prys Aksie Videos breek vrese 038 Jag Trades Wanneer Prys Aksie wat groot beweeg met die groot aankondiging van die BREXIT verlede week het 'n baie handelaars op soek na hul prys aksie kaarte en handel metodes / stelsels en dink oor wat hulle moet doen in hul handel. Ek is nog steeds besig om my pad deur 'n klomp van die e-pos en boodskappe wat ek ontvang van lede en handelaars, en met dit in gedagte dit was duidelik 'n warm onderwerp wat baie handelaars x02026 Lees meer. Verpletterende Vrese 038 Jag Trades Wanneer Prys Aksie wat groot Moves Laaste wysiging: 9 Julie 2016 deur Johnathon Fox Mark Douglas is die koning van die saak sielkunde. Ek sê is omdat verlede jaar ongelukkig Toe gaan iemand verby skielik op die 12 September 2015 Mark is wyd en syd die hele wêreld erken vir sy werk. Ek is dikwels die bespreking van sy werk met my lede deur middel van verskillende kwotasies hy (en hy het baie) en ook die talle idees wat hy het - oor hoe handelaars moet voer hul x02026 Lees meer. Meester van Trading Sielkunde Mark Douglas is op Wizeminds Bespreek Beginsels vir konsekwente 038 Lang-termyn winste Laaste wysiging: 9 Julie 2016 deur Johnathon Fox Met die Griekse krisis tans in volle swang en die China ineenstorting oorneem, die markte het 'n heck van 'n baie gaan op die oomblik. Die beste moontlike ding wat jy kan nou doen, is om te kyk en te konsentreer op die prys aksie en handel in jou handel rand. Dit is waarom ek hierdie nuwe forex video gemaak het. In hierdie handel video gaan ek oor hoe die markte x02026 Lees meer. Video Eksotiese Forex pare Firing Super hoë waarskynlikheid Prys Aksie 7 Julie 2015 Laaste wysiging: 15 Julie 2015 deur Johnathon Fox Jy kan 'n suksesvolle Forex Prys Aksie handelaar wees as jy hulle verdien af, stop op soek na die Heilige Graal stelsel, en begin konsentreer op die prys aksie leidrade wat die markte gee af elke dag van die week. x02026 Lees meer. Forex Skool Online animasie Sukses Video Laaste wysiging: 16 Februarie 2015 deur Johnathon Fox Die 2 Bar Terugskrywing is 'n hoë waarskynlikheid prys aksie omkeer sneller teken dat handelaars in al die verskillende tipes markte as inskrywing seine kan gebruik wanneer hulle verstaan ​​waar hulle nodig het om kyk vir hulle en ook hoe om dit te bestuur. Hierdie video gaan deur 'n lewendige handel oor die Amerikaanse Tech 100 groot voorraad indeks. Asook oor die rede waarom dit is 'n hoë waarskynlikheid opstel en waarom x02026 meer te lees. 2 Bar Terugskrywing Prys Aksie Trading Setup op beursindex Laaste wysiging: 20 Desember 2014 deur Johnathon Fox Een van die mees kragtige handel seine wat die prys aksie handelaars kan handel met die valse breek pen bar ommekeer. Wanneer korrek en vanuit die korrekte areas in die mark verhandel, kan die valse breek pen bar 'n baie hoë waarskynlikheid handel setup veral wanneer verhandel op die hoër tydraamwerke soos die 4hr, 8hr en daaglikse kaarte wees. Hierdie jongste video bespreek 'n x02026 Lees meer. Vals Break Pin Bar Setup op daaglikse skedule Laaste wysiging: 20 Desember 2014 deur Johnathon Fox In hierdie video Johnathon bespreek die geheime wat handelaars kan leer uit kandelaars en prys aksie. Prys aksie altyd weg te gee leidrade om goed opgevoed handelaars oor waar hy wil volgende gaan en dit is hierdie leidrade wat handelaars kan gebruik om voordeel te trek uit. Johnathon gaan deur die leidrade wat die prys aksie afgee en hoe handelaars voordeel kan trek deur die maak van hoë x02026 Lees meer. Die Secrets Handelaars kan leer uit Kandelaars 038 Prys Aksie Laaste wysiging: 6 Maart 2016 deur Johnathon Fox Die grootste voordeel 'n handelaar kan in hul guns om hulle kans om 'n wen-handel is handel met die tendens verhoog het. In hierdie video gaan Johnathon oor 'n paar belangrike tegnieke en strategieë wat handelaars kan gebruik om die kans te sit in hul guns wanneer die handel die markte. Hierdie handleiding gaan deur nie net hoe om tendense en tendens veranderinge te identifiseer nie, maar ook ander x02026 Lees meer. Verhoog jou Win Tempo deur Forex Trend Trading Forex Tutoriaal Laaste wysiging: 21 Oktober 2013 deur Johnathon Fox Kyk hierdie video om te sien wat Johnathon is op soek na in hierdie weke handel. Die sleutels vlakke en tendense wat Johnathon is op soek om te handel met gedek, asook 'n handleiding oor hoe om retracements wat ambagte van waarde gebiede bied raaksien. Moenie hierdie video nie misloop 'n kop op te staan ​​op die plek waar om te kyk hierdie week x02026 Lees meer. Forex Prys Aksie Opstellings Kommentaar Laaste wysiging: 13 Augustus 2013 deur Johnathon Fox In hierdie video Johnathon maak 'n Prys Aksie dag handel oor die GBPUSD daaglikse skedule. Dit handel gespeel teen die tendens en Johnathon bespreek eers hoe om die tendens te identifiseer en dan wat om te kyk vir wanneer die handel daarteen. Dit videos word aanbeveel vir enige handelaar wat wil weet hoe om handel te dryf van sleutel vlakke en teen 'n trending mark. Hierdie opset is gepos live x02026 Lees meer. Prys Aksie Dag Handel op GBPUSD Laaste wysiging: 13 Maart 2014 deur Johnathon Fox Wat Studente sê ek is om geld te verloor handel toe ek afgekom op Forex Skool Online (FSO). Ek sien FSO8217s artikels amp videos. Hulle was maklik om te verstaan ​​en die belangrikste werk Ek het my ingeskryf vir FSO8217s kursus en ek het nog nooit teruggekyk nie aangesien. Ek is nou 'n voltydse handelaar, handel Forex en CFD's met behulp van die FSO onderrigmetodes. Vincent Foo Singapoer Twaalf weke. That8217s ongeveer hoe lank dit geneem vir my om deurlopend winsgewend geword nadat ek begin om Johnathon8217s raad volg. Ek was gelukkig genoeg om bekend gestel word aan Johnathon8217s site. In staat is om te sien hoe 'n professionele handelaar het oor sy handewerk was 'n groot voordeel. Drie maande later, ek was 'n winsgewende handelaar Gelukkig het ek forexschoolonline en dit was die begin van my uiteindelik die verbetering van die rigting van my doel as 'n pro handelaar. Die gevorderde prys aksie kursus is maklik om te verstaan, maar soos enige iets wat dit neem tyd om dit op te tel, maar sodra jy die markte lyk 'n bietjie minder skrikwekkend en verliese word baie, baie skaarser. Dankie Johnathon vir u volgehoue ​​poging voed ons-lede. Dit is baie skaars om 'n mentor op die web so toegewy aan ander handelaars te help sien. Ek is baie bly vir my besluit om FSO sluit en beslis leer baie by jou ander seniors, of ander lede op die forum. Hi John, ek het onlangs betaal vir my lidmaatskap, lees ek jou Forex Prys Aksie draad op Babypips en oortuig geraak dat jy die ware Jakob. Ek moet sê die lidmaatskap is reeds ver meer as al my verwagtinge, dit het alles. Baie dankie vir u lering Hi Johnathon ek regtig golwe geslinger en het oor die vraag of om aan te sluit jou kursus omdat ek 'n lid van 'n ander prys aksie loop waar ek was teleurgesteld gewees het. So was ek regtig verbaas en super gelukkig om uit te vind dat wanneer ek ingeskryf het julle lede gebied wat u gebooie is presies wat ek nodig het. Dankie vir al jou harde werk Hallo Johnathon, Ek het my ingeskryf vir die kursus nie oor 6 maande gelede en in daardie tyd het ek heeltemal gedraai my handel rondom. Ek is die handel vir meer as twee jaar en dit wasn8217t totdat ek by jou kursus wat dinge uiteindelik begin om te val in plek. Ek wou jou dankie vir jou leringe en al jou werk. Ek couldn8217t wens vir 'n beter Forex skool as joune en ek waardeer al jou harde werk en moeite wat jy besig is om in die besonderhede oor PA verduidelik aan ons en beantwoord die onbekende vrae. Ek wens jou alles van die beste, Johnathon Jy het heeltemal gedraai my handel rondom van sukkel om steeds styg aandele kurwe. Ek wil u graag gelukwens vir die Skool, lees ek deur die lid kursusse keer reeds en I8217m gereed om alles weer te lees vir die tweede keer Al die kursusse is pure goud en diamant. Ek sou dit 8220Holy Grail82218230 noem. ernstig ek het nooit gedink ek sou dit so vinnig te maak, maar ek getuig van my doelwitte 'n werklikheid word. My vordering sedert FSO het eksponensiële was


No comments:

Post a Comment