Tuesday, October 11, 2016

Forex Filippyne Cargo Toronto

Ons Cargo het meer as 16 jaar ondervinding in die Balikbayan bedryf. Ons missie is om die Filipino gemeenskap te voorsien van uiterste waarde vir hul gestuur behoeftes. Ons streef daarna om 'n Premier Door gee tot deur Balikbayan Box diens. Verbind tot uitnemendheid en tevrede kliënte. Ons rekord spreek oor wat ons kan doen om die Filipino gemeenskap in die Verenigde Koninkryk. Vertrou en bewys - Sedert stigting in die Verenigde Koninkryk in Augustus 1999, het ons nou verskeep meer as 100,000 balikbayan bokse. Kontak Ons Skakel met ons Ons aflewering Arm30 Jare van betroubare diens Kontak Inligting Forex Cargo werk met die mees betroubare draers in die bedryf te help met die bestuur en die koste wat gehef word op die kliënt te verminder. Jy kan die jou vrachten en vele via ons aanlyn Tracker hou, sodat jy kan jou verseker hulle op hul regte manier om hul bestemming. Ons bied real time gestuur tariewe wat die meeste bekostigbaar vir jou voordeel is. Kyk bietjie na ons volgende heffings vir verskillende plekke in die Filippyne. Is soos volg: Metro Manila Luzon Visayas en Mindanao Op hierdie plek net 8211 4500 Eagle Rock Blvd. Los Angeles, CA 90041 kopie Kopiereg 2013-2016 bul Forex CargoI wil as gevolg van lof te UMAC gee vir die feit dat my pakkette vandag gelewer in 'n uiters verstommend en 'n goeie toestand. Mag die HERE wat goed voortgaan om jou te voorsien met lywige kliënte regoor die wêreld en jou besigheid te laat groei in oorvloed te veel OFWs dien wêreldwyd vir die heerlikheid van God. Salamat Umac Vancouver natanggap ng pamilya ko SA Mindanao yung boks ko kahit laat ko na pinadala. Ang Sabi NYO di na macommit vir Kersfees Pero 24 Desember natanggap ng pamilya ko SA Agusan del Sur. Maraming Salamat SA Inyo masayang Masaya ako by pamilya ko ngayong Pasko. Kahit Malayo ako napadama ko SA kanila ang pag mamahal ko Lalo na SA dhe anak ko. Ek wil u UMAC dankie vir die feit dat die beste expediteur ooit. Ek het die boks in Augustus verlede jaar 2015 en vandag 21 Oktober 2015 my familie ontvang reeds die boks in Zamboanga van Canada. All hul Kersgeskenke is daar. Ek didnt verwag dat dit sal kom in net 2 maande tyd. Ek is so bly baie meer my family. When ek genoem jou kantoor verlede week, jou agent was so vriendelik haar naam is Malou. Hou dit gee 'n goeie diens en tevredenheid aan ons. God seën jou Alle werknemers UMAC. M Guner, Vancouver Kanada, 21 Oktober, 2015Services. Nice, vriendelike, awesome diens. Fast, Goeie geprys, en baie nuttig. h / v Yellow Pages Webwerf Review Dankie FOREX TORONTO vir goeie diens. So bly vir die diens van die kliënt servicet, bestuurder en aflewering man. My boks ontvang deur my gesin veilig en 'n goeie toestand. Hoogs recommendMississauga, OP - Desember 2015 FOREX TORONTO was my Santa vanjaar. Hulle het my pakket gelewer perfek 1 dag voor Kersdag Dit was awesome dat my familie het my 2 groot houers oop te maak op die dag voor Kersfees Dankie aan almal vir die ongelooflike diens God Bless en dankie uScarborough, OP - December 2015This inskrywing is geplaas deur admin Vrydag, 9 Desember, 2011 Lees die res van hierdie item raquo Forex Cargo Filippyne nuwe adres en kontak besonderhede. Forex Cargo balikbayan boks streef altyd na ons kliënte te dien die beste moontlike manier. Om die aflewerings van ons balikbayan bokse haas om ons kababayan in die Filippyne, Forex Filippyne verhuis na 'n groter en beter plek. Hier is die nuwe adres en kontaknommers van ons Manila kantoor: Forex Cargo (Phils) Inc. 69 Marcos Highway San Isidro Cainta Rizal 1900 632 655-5830, 655-5788 (PLDT) 632 392-9650 (Digitel) Om 'n Forex skeduleer Cargo balikbayan boks bakkie, is oproep (323) 449-5468 Kommentaar gesluit.


No comments:

Post a Comment