Tuesday, October 11, 2016

Forex Kopvel Tot Vryheid

Kopvel 10-20 Pips Forex Strategie Voordat ek verduidelik wat jy gaan doen, kan ek jou vertel dat jy hierdie strategie kan gebruik op 'n paar wat jy wil. Kopvel Om Vryheid 10-20 Pips per handel strategie is baie eenvoudig. Ons gaan vinnig op te tree en pitte in te samel. Jy sal sien dat die meeste inskrywings jy 10 tot 30 pitte sal gee. Ek sal jou wys 'n paar van die skerm skote om te verduidelik hoe eenvoudige hierdie metode is. In die eerste plek oop GBP / USD grafiek, die toepassing van die templaat wat voorsien word met hierdie dokument en stel tyd om 5 minute. Die aanwyser wat jy sien op die skerm wys vir ons of die CCI is oor of onder die nul lyn op 4 verskillende tydskale. Wanneer al die 4 lyne is dieselfde kleur, betree ons die handel. Met ander woorde, ons koop toe al 4 is blou, ons verkoop toe al 4 is rooi. Het jy 'n blik op die grafiek hieronder om te sien wat ek praat. Vir koop seine, stop verlies is 5 pitte onder vorige kers en vir verkoop seine, stop verlies is 5 pitte bo vorige kers. Aflaai Kopvel to Freedom 10-20 pitte n Trade Forex Strategie aanwysers en sjabloon Laai sluit in: kopvel Vryheid 10-20 Pips per handel Forex Strategie Kommentaar Dit is 'n goeie en bruikbare aanwyser O ja, im toets van die aanwyser sein Die waarheid: Dit is baie winsgewend aanwyser met 'n lae risiko Spesiale Thx Dave hi Dave, kan ek dit op ander groot munt pare of net die GBP-dollar net toets aanwyser op alle pare. As jy goeie resultate op spesifieke paar sien wat jy kan probeer om handel te dryf met. Is jy in staat om die werklike MT4 mql lêer beskikbaar Dit sou baie nuttig om in staat wees om die instellings wat in die bron lêer gebruik met die template. This pos is vanaf 2011 te sien, maak maar vandag gepos het as gevolg van 'n hoë aanvraag. Vraag en aanbod sones verteenwoordig prys gebiede waar die geldeenheid paar gestop sy vooraf of afname in die verlede. Hierdie ommekeer punte is belangrik omdat hierdie gebiede die geldeenheid paar weer kan beïnvloed in die toekoms. As jy verstaan ​​waar die paar sukkel, kan jy jou handel daarvolgens aan te pas. Vraag en aanbod aanwyser toon die potensiële vraag en aanbod gebiede. Hoe om te handel met vraag en aanwyser Eis: koopsein: Wanneer die twee touches8230 Lees Amerikaanse aandele uitgebrei om Vrydag te danke aan goeie April arbeidsmark data: Wanneer die paar vraag sone (blou gemerk zone) Sell sein raak. Werkloosheid getref 'n sewe-maande-laag, maak 5.4. Maar Nie-Farm betaalstate blyk nie te waffers 8230 Lees Amerikaanse voorrade gevorderde op Maandag as fabriek bestellings toegeneem 2,1 persent in Maart na 'n 0.1 daling in Februarie te wees. Vervaardiging is verantwoordelik vir 12 persent van die Amerikaanse ekonomie, en 'n rebound8230 Lees Amerikaanse aandele het gister ná die Federale Reserweraad in 'n verklaring na aanleiding van die twee-dag-beleid vergadering het nie uit die verhoging van rentekoerse op sy volgende vergadering in June8230. Lees verder Amerikaanse aandele inched hoër Dinsdag met SampP 500 en Nasdaq Saamgestelde sluiting naby rekordvlakke verlede week bereik. Die SampP 500 opgedoen 0.3, met nege van sy belangrikste sektore afwerking hoër. Die gains8230 Lees Amerikaanse aandele geëindig laer op Maandag as beleggers gekonsolideer laaste weke winste en aangeneem versigtige houding voor Federale Open mark Komitee tweedaagse vergadering. Die SampP 500 gesluit 0.4 laer, with8230 Lees verder Op Vrydag die Amerikaanse dollar verswak en Amerikaanse aandele gegroei verder. Duursame goedere Bestellings redelik oortref voorspellings, stygende 4 (die maksimum groei sedert Julie verlede jaar). Beleggers glo dit maak Fed8230 Lees Amerikaanse aandele het Maandag sessie laer, maar het geëindig met soliede winste as beleggers wed dat die Fed waarskynlik sal vertraag die rentekoersverhoging ná swak verslag Vrydae maandelikse bane. The8230 Lees verder Daar is baie mense wat handel oorweeg in die forex mark soortgelyk aan dobbel. Dit mag waar vir beginners, maar wanneer jy mense wat handel gebruik as a8230 Lees Een van die groot kenmerke van nadeel aanwysers is dat hulle dikwels sal verskyn langs die kant van ander nadeel aanwysers oorweeg. Dit versterking deur ander gevestigde strategieë en forex aanwysers verdere enforces8230 Lees verder Die doji is 'n algemene en eenvoudige tipe kandelaar patroon wat dikwels op forex of enige kandelaar grafiek gesien. Dit handel strategie staan ​​bekend as die 8220double doji8221 trading8230 lees verder Uiteindelik tendens aanwysers help verminder risiko, maar om 'n handelaar die redes vir die gebruik tendens aanwysers is oor die algemeen te versterk aannames te vermy valse seine voorspel nuwe tendense hierdie vinnige article8230 Lees verder Is dit net ek of is dit net pret uit te probeer nuwe forex robots en aanwysers hierdie artikel is 'n vinnige gids oor hoe ek persoonlik het gevind dat die process8230 Continue reading Ek het onlangs afgekom op 'n gratis hulpbron, terwyl op soek na op hierdie blog gas plakkate. Die skrywer is 'n vrugbare skrywer van baie forex gesag webwerwe en geskryf this8230 Lees Groen Vuur strategie is gebaseer op vyf aanwysers: HeikenAshiSmoothed1lime MA in ColorwAppliedPrice tyd om volgende bar TrendLord en WoodieCCIAdv.1.0 Daar is ook sjabloon ingesluit As jy al aanwysers installeer and8230 lees verder Hierdie aanwyser is van plan om jou te help om een ​​van die mees gewilde handel pattens vind. Al wat jy hoef te doen is om aanwyser sleep op grafiek en kyk few8230 Lees As jy ooit wil besigheid, webwerf, inligting of forum begin in finansiële of forex nis jy sal 'n groot domein naam nodig. ForexDN is domein naam markplek waar you8230 lees Harmoniese Patroon gaan jou help om die mees gewilde patrone soos Gartley, Butterfly spoor, ABCD patrone sowel as die meer algemene Kop en skouers, Driehoeke, vlae, etc82308230 Lees verder voort paar dae gelede het ons besluit om ons Facebook-blad te verander. It8217s deel van ons re-branding plan, so gaan daar en dit wil hê om FB boodskappe ontvang wanneer we8230 Lees Fibonacci soos handel metode is werklik 'n groot een, hierdie aanwyser is redelik standaard Fibonacci aanwyser met 'n spesiale funksie. Hierdie een sal trek / merk hoë en lae kers (diegene kerse are8230 Continue reading Volg eenvoudige reëls ten einde beter handelaar geword: 1. As jy maklik daaglikse cant8217 spoor, weeklikse en maandelikse ondersteuning amp weerstand vir pare wat jy gewoonlik handel then8230 voort lees Lede onlyThat 1 minuut scalping STRATEGIE 'n plek maak om te begin met betrekking tot buitelandse valuta beginners en beginners. jy behoort te weet dat die strategie noodsaak 'n groot bedrag van die tyd vir jou om uiteindelik te doen het toegeken. Sonder genoeg tyd en kapasiteit sentrum net met die hantering met betrekking tot ten minste 'n paar uur op 'n daaglikse basis, buitelandse valuta 1 minuut scalping is nie regtig vir jou behoeftes. Klik hier om 'n nuwe handelsmerk Tool en Strategie gratis aflaai Omdat jy weet, buitelandse valuta 1 minuut scalping kan 'n voorraad te belê strategie presies soos dit noodsaak kraak oop 'n spesifieke werk, die verhoging van 'n paar pitte, in die hand van stil sit van die plasing. Buitelandse valuta 1 minuut scalping is gewoonlik die standaard saam met waarheid waarskynlik die mees verbeeldingryke hantering strategie. Die volgende word as gevolg van baie tyd wat sal waarskynlik nodig het om uiteindelik gemors toesig te hou oor kinders wat handel produk. gevolglik 'n rekenaar, produk en smartphone. Die werklike sleutel met buitelandse valuta scalping is gewoonlik seleksie. It8217s nie eintlik ongewoon ten opsigte van mense om 'n baie meer as 100 handelsposisie op 'n daaglikse basis. Dit is waarom, moet 'n mens altyd kies 'n makelaar diens saam met die kleinste distribueert saam met die kleinste sales. Scalp op vryheid 10-20 pitte n handel. gewaarborg Berti - bly jy kon dit uitsorteer. Dankie vir die kommentaar. Ek lou live handel dit, ja, onder andere handel stelsels. Dit is 'n waardevolle aanvulling wat vir seker. Uitgang-wyse wat dit nodig het om baie baie vinnig uitgang wees SIG dit lyk. Ive probeer LSMA 3 verander na geel en rooi, sluiting onder EMA5 maar te stadig. Lock in 10 pitte en beweeg stop om 1 is 'n moontlikheid. In 'n vorige post genoem dat jy al die CCIS verander na 2. Is dit korrek - want die grafiek lyk nie soos hulle is almal op 2. Inskrywings en uitgange. Dit is die inskrywings en uitgange te kenne gegee met redenasie. Ek het 'n paar van hulle nie. Ek is ongeveer 30 pitte vandag uit hierdie stelsel alleen lewe nie. Die potensiaal soos jy kan sien is veel hoër. Handel sowel. Al wat jy hoef so is dink potensiële handel in hierdie rigting wanneer jy al vier kante sein 'n lang / kort inskrywing op die noue en neem dit van daar af. Ek het sowat 4 x 5 minuut kaarte, elk met 'n ander storie. Ook Daily, H8, H4, H2, H1, M30, M15 inligting. Plus onafhanklike aandrang, navorsing uit 3 verskaffers. So geensins ek vertrou op dit alleen maar 'n paar - die positiewe en ervare handelaars - sommige potensiaal hier gesien al Im seker. Kom ons kry die definisie van oorverf asseblief. Vir my beteken dit dat die kolle te herstel en verandering in die VERLEDE na die gebeurtenis. Ek is nie aangesien so ver as ek nie my grafiek herstel deur weer te begin en selfs dan Im onseker oor of dit oorverf. Op die oomblik is dit 'n geen sein spel as GBP het voorgekom om te wees uitvlak vir meer as 1 uur soveel óf jy lang handel op die lae of sit op die kantlyn vir 'n rukkie geneem uit jou pitte. Inskrywings is soliede lyne. Uitgange is stippellyne. Eerste uitgang (kort): Omgekeerde hamer - omkeer sein Tweede afrit (kort) - om te keer na 'n groot slag-verkoop kers. neem wins en hardloop. Derde uitgang (lang) - afrit op tendenslyn toets - eintlik was nie hierdie 'n lang sein, maar as jy wil die ommekeer handel. Vierde uitgang (kort) - afrit op twee sluit om dieselfde prys aandui groot skuif na uitgeput tendens - sien die groen reghoek Vyfde uitgang (kort) - sien dit is 'n driehoek MET Breek vorm. Kan inskryf 3 KERSE later WINS uitruk VOLGENDE KERS af na ondersteuning (pers reghoek). Afrit op einde van kers as jy gesonde verstand. Sesde inskrywing is 'n lang - geen uitgang te kenne gegee, maar jy kan uitneem 10-15 pitte 'n tyd. As die dubbele bodem is geldig dan 1,7980-1,8000 en daarna is op, maar daar is weerstand binneboud nou in elk geval. DIE donkerblou is 'n duidelike geen inskrywing sein. Die toets van ondersteuning aan die einde van 'n groot sell kers op die driehoek breek en terselfdertyd is daar geen aanloop tot 'n trending mark in die nadeel as weve al by uitgang onderste draaipunt (4). Pip tellings op gemerk ambagte: Totaal - 258 vir die Verenigde Koninkryk oggend minder versprei (6x4) 24 ---- 234 (potensiële). Dit blyk verregaande, maar ek dont sien waarom 100 uit cant geneem van die 234 insluitend 'n paar verliese, uitgange dat die kol Arent. Enigiemand met sukses tot dusver suk1000k: Eintlik beteken dit dat jy 'n nuttelose handelaar tot dusver. Jy hoef nodig het om 'n goeie handelaar wees om FX handel gebruik van enige metode op hierdie forum. Ek is jammer stomp te wees nie, maar jy moet 'n handelaar om geld te maak in forex wees. As jy enige geld of sukses gehad het, sou jy nie vlam die draad. Die voorbeeld hierbo het jy 1,7990 wat die voorgestelde stygteiken van 1,7983 oorskry. Die onderstaande sein is amper 'n stop uit. Maar dit is nie 'n stop uit volgens die huidige reëls, maar as jy weet niks oor FX sou nie die kort hier geneem. Ondanks die feit dat dit dalk 'n winsgewende handel wees as jy gedagtes gaan ongeveer 25 pitte in die verlies moenie voor sien 'n wins te maak. Doel: net 1,7900 vir 10 pitte. Waar het ek gesê ek enige ambagte gemaak met behulp van hierdie stelsel Jy moet net aanvaar ek gemaak dat die handel Die aanwyser vryheid repaints baie sleg, enigiemand wat 'n sein uit wat heeltemal onkundig. Vra enige gerespekteerde lid van hierdie forum sal jy dit vertel. Ek het 'n Live-rekening, MY regte geld, dis in die wins. Wys my die stelsel werk met behulp van jou eie Real geld en swak verskoning. Moenie ooit beskuldig my daarvan om nutteloos. Ek handel vir 'n lewe. In teenstelling met jouself wat spog oor 'n aanwyser wat oor indrukwekkend soos my linkervoet. Dont get te opgewonde. Maar wat ek nie weet is as dit herstel / oorgeverf en of dit was die ware seine. Mag die moeite werd om na vore te toets wees al is dit net vir 'n dag om te sien of daar iets is wat daarin. Om te sien wie hierdie aanwyser gekodeer, kan iemand kommentaar lewer op hierdie draad of kyk binne-in die mq4 aangeheg. Jy gepos 'n stelsel voor jy geweet het as dit oorgeverf Ek kan jou stelsels wat 500 pitte per dag maak wys. maar hulle verf. Jy dink vorentoe toets vir 'n dag gaan niks Welgedaan bewys. Net sodat jy weet, jou draad is so nuttig. dit het 'n 1 ster rating. Scalp op vryheid 10-20 pitte n handel. gewaarborg 257 Pips, een middag, Een Rusty Ou aanwyser (--- versprei 225 pitte ---) ONTDEK kopvel VRYHEID K. I.S. S. (Keep It Simple Sweetie) forex stelsel laat gee 6 pitte gemiddelde van nie op sy beste om uit --- hieronder steeds blyk te gee: 177 pitte in 'n middag het ek die goeie ou aanwyser Forex Vryheid wat verskyn om te sê of die CCI is oor of onder die nul lyn op 4 verskillende tydsraamwerke. Die groot vraag is is hierdie aanwyser gaan akkurate lesings van die verlede Dit sou baie baie maklik om dit deur middel van strategie tester sit wees gee. Die instellings wat ek op die onderstaande grafiek is M5, M15, M30, M30 as die tydsraamwerke en al die stel om 2. Al die inskrywings op die onderstaande grafiek CCIS gee ten minste 10 pitte - sommige gee 30 pitte. Gekleurde reghoeke is van geen belang. Uitgang moet idee. Stop verlies is versprei 1 pitte onder die vorige kerse hoë / lae wat beteken dat elke sein is 'n wenner, volgens my grafiek. KRY frickin opgewonde NOU. Alhoewel hierdie aanwyser repaints erg, Im bank baie pitte met hierdie aanwyser (en ander stelsels). Daar was 'n lopie vanmiddag (19-9) wat 100 pitte in 'n maklike manier om 'n as 'n grondboontjiebotter toebroodjie het. Die seine gee 'n potensiële 200 pitte daaglikse so begin bank voor die ingang dra af. Sy my geskenk aan handelaars. Maar gebruik met omsigtigheid. Die mark sal jy uit as jy dit nie gebruik jou kop selfs al is daar 'n sein. Hierdie draad het 'n paar LIVE handel updates toe ek het die neiging. Om te sien wie hierdie aanwyser gekodeer, kan iemand kommentaar lewer op hierdie draad of kyk binne-in die mq4 aangeheg. Elke moontlike toetrede is op einde van merkbare kers / oop van volgende kers weens inskrywing word te kenne gegee deur sluit af met al forexfreedoms dieselfde kleur gee dan op oop van volgende kers. Dateer 23/3/10. Ek is bereid om my beste handel oproepe te deel met 'n paar forex handelaars (50 Max). Jy sal toegang kry, stop, neem wins en geld bestuur. Ongeveer 2 ambagte per week op die oomblik. HIER. suk1000k: Ek sit die goeie ou aanwyser Forex Vryheid wat verskyn om te sê of die CCI is oor of onder die nul lyn op 4 verskillende tydsraamwerke. Die groot vraag is is hierdie aanwyser gaan akkurate lesings te gee in die verlede Dit sou baie baie maklik om dit deur middel van strategie tester sit nie. Die instellings wat ek op die onderstaande grafiek is M5, M15, M30, M30 as die tydsraamwerke en al die stel om 2. Al die inskrywings op die onderstaande grafiek CCIS gee ten minste 10 pitte - sommige gee 30 pitte. Gekleurde reghoeke is van geen belang. Uitgang moet idee. Stop verlies is versprei 1 pitte onder vorige hoë / lae wat elke sein beteken is 'n wenner, volgens my grafiek. Maar wat ek nie weet is as dit herstel / oorgeverf en of dit was die ware seine. Mag die moeite werd om na vore te toets wees al is dit net vir 'n dag om te sien of daar iets is wat daarin. Om te sien wie hierdie aanwyser gekodeer, kan iemand kommentaar lewer op hierdie draad of kyk binne-in die mq4 aangeheg. Elke moontlike toetrede is op einde van merkbare kers / oop van volgende kers weens inskrywing word te kenne gegee deur sluit af met al forexfreedoms dieselfde kleur gee dan op oop van volgende kers. Ek gebruik word om 'n soortgelyke een wat gebaseer is op FX Snipers Ergodic sneller het. Aanvanklik was ek baie opgewonde, maar ek het besef dat die laer TF bars net verander aan die einde van die hoër (dws die laaste 12 blokkies blou sal geverf word indien die tendens was op, terwyl tot dan, sal hulle rooi wees). Net om seker te maak, ek sal 'n blik vir 'n paar dae het om te sien of dit is 'n ander. Ek het net begin om dit te toets op GBPUSD M5 met jou stellings, en dit gedra baie goed (70pips op eerste handel, OK ek dink Ive gelukkig op hierdie een), maar na 'n ruk het ek opgelet die aanwyser repaints self baie dikwels, inderdaad, sodat Ek is nie seker kan 'n mens dit vertrou. Ek is nie seker ek het jou stoploss reël reg. jy sit dit spread1pip hieronder vorige kers hoog op 'n koop, en op vorige kers laag op 'n verkoop, is dit reg Siek julle op hoogte hou oor my uitslae. Miskien kan ons 'n paar filter teen die verf probleem gebruik. coz ek dink dat sy 'n interessante idee vir 'n handel stelsel. Hi Berti - Die lêer moet in jou C om gered te word: / programme / Meta Trader / kundiges / aanwysers gids en dan toegepas op grafiek. Ek dink nie dit enigiets anders te funksioneer vereis. Tagada - goeie begin. RE stop verlies. dit is net 'n idee. As die sein is KOOP --- sit stop verlies versprei 1 pit onder die laagtepunt van die vorige kers en beweeg dit deur een kers elke kers geverf. As VERKOOP --- stop gaan versprei 1 pit bo die hoogtepunt van die vorige kers en is deur een kers verskuif. Met ander woorde, indien die volgende kers gaan onder die vorige hoë / lae dan 'n versekering uitgang geaktiveer. Is op soek na 'n kort lopies in 'n bepaalde rigting vir 5-100 pitte verskeie kere in die dag. 2 sein van die dag. Ek het die tweede sein op hierdie grafiek. Goed vir 50 pitte tot dusver. Dis 38000 as jy handel vir 1000 per pit onthou. In minder as 5 minute werk. Ek weet nie of die eerste sein was 'n verf, maar dit is 100 pitte handel. Ek was nie in die voorkant van my kaarte op daardie tydstip. Dis meer as 150 pitte. 150 Pips In 3 en 'n half uur sedert die Verenigde Koninkryk oop (as jy reken 08:00 GMT as Britse ope) Dit is makliker as enige forex stelsel in die wêreld. PS Beide die rooi lyne op die grafiek wys sein op oop van daardie kers met ander woorde jy die pitte uit daardie kers Dankie uit jou inligting aan te gaan, het ek die Indi loadet. Ek wonder of jy hierdie tegnologie live Winsgewende Thx 257 Pips, een middag handel, Een Rusty Ou aanwyser (--- versprei 225 pitte ---) ONTDEK kopvel VRYHEID K. I.S. S. (Keep It Simple Sweetie) forex stelsel laat gee 6 pitte gemiddelde van nie op sy beste om uit --- hieronder steeds blyk te gee: 177 pitte in 'n middag Suk, ek onthou die gebruik van hierdie met die ou oorspronklike Valeo stelsel terug in die dag . Ek hou van die CCI (Woodies eintlik) en gebruik dit altyd. Hou in gedagte die uitgang is feitlik alles in die handel. Inskrywings baie glo (ek inkluis nou na 2 1/2 jaar handel professioneel) is sowat 5-10 op sy beste van belang in die handel. Dit is hoekom ek glo handelaars op hierdie forums veral by VF Arent enige beter deesdae as 3 jaar gelede baseing al hul navorsing en geleer oor inskrywings alleen. Dit is nie ongewoon vir 'n handelaar om werklik geld verloor in die teenoorgestelde rigting op 'n eenvoudige tendens van 300 pitte. Ons het net cant net sê dit is hoeveel elke sein jy ens sou gegee het Dit is duidelik meer as ooit op hierdie forum deesdae. Nietemin, aangesien dit 'n veelvuldige inskrywing aanwyser as ek sien hoe sy gekyk, miskien kan jy 'n stel van pitte per uitgang neem nd sien hoe dit vir jou werk. Dont get gulsig en weer in te voer totdat 'n ander sein net omdat dit hou gaan in jou rigting wanneer uit vir 'n stel van pitte. Sterkte met alles. Hows Valeo. Havent van hom gehoor mooi man hy is. wou net om te sê dankie vir die deel. Ek en my vriend sal hierdie vorentoe te toets op 'n demo. Kan iemand deel hamel is daar probleme met hierdie aanwyser Moenie heeltemal verstaan ​​wat bedoel word met die weer dit akkuraat die verlede kan wys as sy net die interpretasie van die CCI visueel belangstel om meer te leer. By the way, wat instellings het jy 2 in hierdie aanwyser stel, is dit die CCI tydperke Ive het die CCI tydperke wat was 34 en 14 al verander na 2. As daar 'n probleem met die aanduiding dat kon vasgestel word, en gebruik binnekant van 'n bestaande stelsel of iets, solank dit ingewikkeld nie die geval nie, soos jy sê, hou dit eenvoudig, dan sal dit beslis belowende wees. Sal wonderlik wees as iemand iets nuttigs oor hierdie kan deel. So vir jou stelsel, moet jy die einde van die 30 kers voor waarnemende wag, maar soos hierdie, miskien minder seine, of meer valse seine. So, die truuk is om dieselfde tydperk het, hardloop verskillende cci instellings


No comments:

Post a Comment