Sunday, October 9, 2016

Binary Options Sukses Stories

Binary Options Sukses Stories Terwyl opgekyk binêre opsies vandag aanlyn, het ek ontdek dat 'n baie algemene navraag wat nuwe handelaars in Google sit is, binêre opsies suksesverhale. Sy verstaanbaar te wil lees 'n paar suksesverhale voordat jy begin met 'n nuwe belegging onderneming. En jy moet op die uitkyk wees vir realistiese stories van sukses wat aan u bewys dat jy kan wel wins uit binêre opsies. Hierdie stories kan aanmoedig en motiveer jou, en die beste manier is gerugsteun deur soliede data. Maar die meeste van die suksesverhale sal jy vind op die web dont enige steun het. Theyre dikwels wild onrealisties. In plaas van op soek na stories van mense wat sê: Ek het 200 in 20.000 in 'n week, of ek verdien 500 uit elke vyf minute, hier is wat jy kan voordeel trek uit die lees. Realistiese Sukses Stories 'N realistiese suksesverhaal sal nie een waar jy lees oor 'n paar gemiddelde Joe wat op 'n bevlieging, besluit om te belê 200 op 'n binêre opsie, en in 'n minuut, verdien 500. Dit is ook nie van plan om 'n storie oor wees 'n man wat HOD gedink probeer binêre opsies uit, en binne 'n maand het sy omgedraai 200 in 20000 en hou sy dagtaak. Theres niks verkeerd met wat groot doelwitte, maar jy moet in binêre opsies handel besef dat die pad na 'n belegging sukses is 'n lang een te gaan, veral as jy wil om handel te dryf vir 'n lewe. Hier is hoe 'n meer realistiese handel suksesverhaal moet lees: Jan Alleman is moeg van die werk in 'n kantoor en wil om voort te gaan met sy lewe en waarlik suksesvol op sy eie terme. Joe het gehoor van binêre opsies handel, en stel belang, want hy het net 'n paar honderd dollar te begin met. Maar omdat Joe is nie goed to-do, weet hy beter as sy beperkte bankrekening handel schermutseling blaas uitsluitlik op grond van sy intuïsie. Joe spandeer 'n paar maande die ondersoek na die finansiële markte in-diepte en lees oor handel strategieë wat ontwikkel is deur ander handelaars. Hy kry 'n handel metode wat hom kan help om konsekwent wins, en backtests hierdie metode op honderde ambagte met behulp van ou kaarte. Toe hy 'n uitstekende statistieke bereik, spandeer hy die volgende paar maande demo toets met 'n binêre opsies makelaar wat kan hom dit te doen. Joe nie die geval te bereik die ongelooflike resultate hed hoop in demo, sodat hy gaan terug na die tekenbord en werk op vervolmaak en die aanpassing van sy metode vir die volgende paar maande. Toe hy klaar is met daardie, toetse hy demo weer, en bereik wins hierdie tyd. Joe besef wat hy nodig het om konserwatief te handel, die behoud van sy bankrekening, sodat hy wag totdat hy 500 te belê met 'n binêre opsies webwerf, en dan maak 'n werklike rekening. Hy handel dryf net sowat 5 van sy rekening op enige gegewe handel. Stadig maar seker, bou hy sy kapitaal, handel al hoe meer geld met verloop van tyd. Na 'n paar jaar gaan deur, raak hy 'n winsgewende handelaar. Hy hou sy dagtaak, en voeg meer geld om sy handel rekening toe hy het 'n kans te gee. Uiteindelik maak hy genoeg geld handel dat hy kan handel vir 'n lewe en hou sy dagtaak. Hierdie hele proses kan hom neem 'n aantal jare, maar uiteindelik verkry hy finansiële onafhanklikheid en kan leef die lewe op sy eie terme. Wat let jy op oor hierdie storie Joes sukses isnt 'n oornag verskynsel. In feite, kan langtermyn sukses as 'n handelaar jare neem om te ontwikkel, en daar is baie slaggate langs die pad. Joe het om na te vors en te toets om suksesvol te wees, en hy moes ook dit meer as een keer te doen voordat hy in staat was om winsgewend handel binêre opsies is. www. binarytrading. org/demo-account/ sal jou help om te vind hoe hy getoets sy binêre opsies ambagte gratis. Joe was versigtig met die manier waarop hy sy geld bestuur. In plaas van weddenskappe 250 op die eerste binêre opsies handel setup hy sien, slegs 5 van sy rekening belê hy gesê. Dit mag nie klink soos baie aan jou, maar dis eintlik nog redelik liberaal. Baie handelaars sal nie hoër gaan as 2,5. Joe het sy dagtaak en finansieel verantwoordelik. Hy het seker gemaak dat hy kanaliseer geld in sy handel rekening, in plaas van uit dit uit. Hy ondersteun hom en sy handel met sy werk totdat hy gereed is om handel te dryf vir 'n lewe was. Die lesse hier is dat jy 'n binêre opsies strategie nodig het om suksesvol te wees, en jy moet ook leer hoe om jou geld en jou lewe verantwoordelik te bestuur. Ware sukses is gebou op harde werk en aanspreeklikheid. Meer inligting oor die versuim om Sukses Baie Bou van mense opkyk binêre suksesverhale opsies, maar ons nie sien baie navrae vir binêre opsies mislukking stories. Dis waarskynlik nog meer belangrik vir jou om al leer oor. Om uit te vind hoe ander verloor geld bied jou met belangrike inligting wat jy kan verhoed dat in hulle voetspore volg. Net omdat mense geld verloor met binêre opsies elke dag, dat nie die geval is jy handel behoort nie. Dit beteken net jy moet leer hoe om handel te dryf met omsigtigheid en ywer. Hier is 'n paar lesse weve geleer uit die lees van binêre opsies mislukkings: Handel met 'n slegte makelaar sal veroorsaak dat jy geld verloor. Daar is 'n baie maniere wat slegte makelaars jou geld kan steel. Soms word hierdie taktiek is subtiel, terwyl ander kere is hulle in die oopte. Hulle mag jy nie mag gee vroeë uit te sluit van ambagte of kies nuttig verstryking keer, of hulle kan eenvoudig jou geld te neem en weier om te betaal wanneer jy probeer om te onttrek. Kyk bietjie na vyf tekens 'n binêre opsies makelaar is betroubaar vir raad oor die keuse van jou makelaar. As jy jou geld swak bestuur, is jy geneig om jou rekening vinnig blaas. Handelaars wat 200 deponeer 'n binêre opsies oop rekening en dan handel 50 op 'n slag sal oor die algemeen verloor al hul geld ná net 'n handjievol van ambagte. Dit nie die geval neem lank, en jy sal verbaas wees hoe vinnig en hoe pynlik jy jouself kan vind uit die spel. In plaas van om groot beleggings, probeer om jou ambagte af na 2.5 van jou bankrekening te hou. As jy jou werk te hou voordat jy 'n aansienlike bedrag van betroubare, gereelde wins uit handel wat jy kan ondersteun en toelaat dat jy om te bly groei jou rekening op 'n redelike clip, sal jy jouself in 'n moeilike situasie. Hou daardie dag werk totdat jy jouself werklik kan volhou. Handel sonder 'n metode of stelsel sal veroorsaak dat jy geld verloor, geen uitsonderings. Selfs al is dit nie dadelik gebeur nie, dit is uiteindelik onvermydelik as jy handel te hou en maak ewekansige besluite. Handelaars wat navorsing, studie, toets en her-toets is die mense wat daarin slaag. Diegene wat gaan in binêre opsies handel vertrou net geluk en instink sal altyd uiteindelik verloor geld en brand uit. Is jy verantwoordelik vir jou handel besluite Handelaars wat verantwoordelik is vir ander en nie self verantwoordelik vir diegene wat afhanklik is van hulle sal dikwels meer as net geld verloor maak. As jy 'n gesin te onderhou, is jy handel nie net jou eie geld, maar hulle s'n ook. Jy is dit verskuldig aan jouself en jou gesin te wees aan die voorkant van jou handel aktiwiteite, en jy moet ook jou familie veto mag oor jou handel as jy handel dryf sonder dissipline en sukses. Hierdie skakel sal jou wys die karaktertrekke wat noodsaaklik is vir 'n verantwoordelike handelaar. Sukses is moontlik met binêre opsies handel, maar dit moet gebou word op 'n stewige fondament van kennis gebaseer op werklike ervaring. Deur al beteken, opkyk binêre opsies suksesverhale, maar leer om ware sukses stories van diegene wat bestaan ​​uit net om jou te lok erken. Kyk ook na stories van mislukkings, sodat jy leer wat slaggate te vermy. Dit sal jou 'n meer verantwoordelike en ingeligte handelaar, wat oor die algemeen lei tot meer winsgewend uitkomste. Kopiereg afskrif 2015 - BinaryTrading. org, Alle regte voorbehou. Sitemap Binêre handel dryf beduidende risiko. belê nooit meer as wat jy kan bekostig om te verloor. Hierdie webwerf is nie finansiële advies of enige aanbod van finansiële advies. Hierdie webwerf is slegs vir vermaak en inligting doeleindes. Deur die gebruik van hierdie webwerf stem jy in om ons te hou 100 skadeloos vir enige en alle verlies. Klik op skakels na eksterne webwerwe kan lei tot affiliate inkomste vir die uitgewers van hierdie webwerf. (KENNISGEWING) - Hierdie webwerf is nie 'n binêre handel webwerf en is nie in besit van 'n binêre opsies maatskappy. Ons is inligting en net vermaak. Nee Handel aangebied word of gevra deur BinaryTrading. org VSA REGULASIE KENNISGEWING: Binary Options Maatskappye is nie gereguleer in die Verenigde State. Hierdie maatskappye is nie gereguleer word, bestuur, verbind of verbind met enige van die regulerende agentskappe soos die Securities and Exchange Commission (SEC), Commodity Futures Trading Commission (CFTC) of Nasionale Futures Vereniging (NFA), of enige ander Amerikaanse regulerende liggaam. Neem asseblief kennis dat 'n ongereguleerde handel acitity deur Amerikaanse burgers onwettig beskou. Handel op jou eie risiko. Risiko-Openbaringsverklaring: BinaryTrading. org geen aanspreeklikheid vir verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf dit sluit onderwys inhoud, byvoorbeeld aanhalings en kaarte, en nuus inligting aanvaar nie. Wees asseblief bewus van die risiko's wat inherent met binêre opsies handel en handel die finansiële markte nooit meer geld te belê as wat jy kan risiko verloor. Die risiko's wat betrokke is in die handel binêre opsies is hoog en is dalk nie geskik vir alle beleggers nie. BinaryTrading aanvaar geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk die gesig staar as gevolg van die gebruik van die inligting aangebied op hierdie webwerf te behou. Die aanhalings vervat in hierdie webwerf is nie deur die uitruil, maar eerder deur die mark makers. So pryse kan verskil van pryse ruil en kan nie akkuraat tot real time handel pryse wees. Hulle word voorsien as 'n riglyn om handel eerder as vir doeleindes van handeldryf. Sien ons hele privaatheid Policy. Published op 16 Mei 2015 deur John Kane Binary Options Sukses Stories Binêre opsies suksesverhale is een van die vernaamste redes waarom ek begin hierdie webwerf oor 2 jaar gelede. Die reis sedertdien moeilike tye, maar baie lonend gewees. Sommige van die beste oomblikke I8217ve het oor die afgelope 2 jaar het gekom uit die sukses van my lesers en hoor hul stories. Vandag wil ek net 'n paar stories met jou te deel om te help om te verstaan ​​wat dit neem en moedig u aan om e-pos my 'n paar van jou suksesse. Dit het verlede week begin ek 'n baie positiewe terugvoer te hoor van die handelaars wat begin met binêre klim wanneer dit kom uit by die begin van die jaar. Dit lyk soos die meeste van die handelaars wat begin in Januarie begin om te besef hoe positiewe en belegging wat binêre opsies sagteware was. Binary Options Sukses Stories Ek het 'n e-pos met 'n paar binêre opsies suksesverhale van 'n vrou met die naam Susan vandeesweek en dit was baie opbouend. Sy het my vertel hoe sy het geen ervaring in die handel binêre opsies en is op soek na maniere om haar inkomste oor die hele internet te verhoog vir maande. Toe sy vandag oor binêre het sy per e-pos my en het my gevra vir raad oor wat sy moet lees. Ek onthou hierdie e-pos soos dit was gister, want sedert ons korrespondensie gereelde en positief is. Ek het Susan gaan deur lief en leed soos sy geleer om die binêre opsies mark en wat handel dryf te neem. Oor 'n paar maande tyd Susan 'n indrukwekkende binêre opsies inkomste van ongeveer 2000 tot stand gebring het 'n maand. Dit is dalk nie lyk soos 'n baie om jou te oorweeg hoeveel ek in my inkomste verslae, maar it8217s 'n goeie plek om te begin en 'n duidelike binêre opsies suksesverhaal. Susan vertel my dat she8217s behulp binêre golf brein en binêre klim langs die handel assistent sagteware om haar resultate te bereik. Ek hoop dat sommige van julle is beïndruk met die storie vandag en ek hoop dat jy e-pos vir my jou persoonlike suksesverhale binêre opsies. I8217d hoor graag van julle, het 'n wonderlike naweek. Herlaai en sit jouself in die my staat om die grond loop op Maandag getref en wen 'n paar ambagte. Oor die outeur John Kane Ek is 'n voltydse binêre opsies handelaar. Ek was in staat om my werk in die laaste 5 jaar verlaat en wy myself ten volle handel. Ek het nooit gedink my stokperdjie en passie sal 'n lewe te maak vir my, maar ek is dankbaar elke dag wat dit het. My hoofdoel is nou om te kommunikeer met die binêre handel gemeenskap, dra by tot verskillende webtuistes en leer van ander handelaars. Disclaimer: Binêre Vandag wil u daaraan herinner dat die inhoud vervat in hierdie webwerf is nie noodwendig real-time of akkuraat is. Vorige prestasie waarborg nie toekomstige prestasie, die bogenoemde is nie 'n aanduiding en is slegs vir opvoedkundige doeleindes alleenlik. Vertrou op die bogenoemde vir belegging, handel of weddery in binêre opsies of Forex is nie aangeraai nie, tensy dit gedoen met net virtuele geld. Binêre Vandag of iemand betrokke by Binary Vandag sal geen aanspreeklikheid vir verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting, insluitend resensies, aanbevelings, kaarte, sagteware, inkomste verslae en seine soos vervat in hierdie webwerf nie aanvaar nie. Neem asseblief ten volle ingelig oor die risiko's en koste verbonde aan die handel die finansiële markte, is dit een van die gevaarlikste belegging vorme moontlik. Related Posts Geen verwante poste gevind Laat 'n antwoord Kanselleer antwoord Binary Vandag is 'n voorpunt binêre opsies review site met die hoofdoel van die verskaffing van nuttige gereedskap en inligting oor makelaars, seine, strategieë en nog baie meer. Ons hoop om 'n groot gemeenskap van suksesvolle handelaars ontwikkel en veroordeel die verkopers wat verantwoordelik is vir hul optrede of respek aan hul kliënte Arent. Inkomste Verslae Ten einde tot die uiterste deursigtigheid handhaaf ek gee nou 'n maandelikse verslag oor my handel figure: oor die handel binêre opsies is 'n lewenslange stokperdjie draai loopbaan vir my. Nou is my fokus is op die behoud van die gemeenskap eerlik. Ek is 'n ywerige gebruiker van binêre opsies sagteware so ek verstaan ​​hoe om te diagnoseer en verskaf waardevolle insig. Daar is baie oneerbare binêre produk ontwikkelaars op die internet, het ek dit my plig om jou te wys in die wen van rigting. Podcast Ons nuut vrygestelde Binary Vandag podcast is nou beskikbaar, check die nuutste episodes hier: IK Opsie Sukses Stories IK Opsie Sukses Stories IK Opsie is een van die beste binêre opsies makelaars in die wêreld, van dat daar geen twyfel kan wees. Sedert 2013, het hulle die verskaffing van alle handelaars met die wêreld-klas diens en innoverende handel oplossings en hulle het vinnig 'n lid van die binêre opsies elite. Hulle besluit om hul kliënte toegang tot die mark vir 'n paar dollar was 'n reuse sukses en het toegelaat talle mense om die opwinding van handel ervaring. Nie net dit nie, maar baie van hulle het voortgegaan om baie suksesvolle handelaars geword. Ons sal jou 'n paar van hierdie IK Opsie suksesverhale te bring in hierdie artikel, so as jy wil om te sien hoe goed handelaars begin, net hou lees. IK Opsie Sukses Stories Vervulling behoeftes Jonathan Hoffman van Leeds, Engeland is 'n perfekte voorbeeld van die rol IK Opsie kan speel in 'n handelaars lewe. Ek die eerste keer gehoor oor binêre opsies iewers aan die begin van 2014, het hy vertel. Ek het besluit om 'n blik te neem. Dit is duidelik dat ek didnt wil 'n baie te spandeer, want ek het geweet dat niks oor hierdie soort van handel, so na 'n bietjie navorsing het ek afgekom op IK Opsie. Hul lae finansiële vereistes was net wat ek bedoel het om te spandeer, so ek opening van 'n rekening en het feitlik onmiddellik verslaaf aan handel. Die ondersteuning is uitstekend en die makelaar sy bes doen om ons op te voed en tred te hou met die nuutste tendense, sodat Im gelukkig om heen en handel te eniger tyd kom. Ek kan lekker vakansies nou bekostig en my lewens kwaliteit het aansienlik verbeter as gevolg van hierdie makelaar, sê hierdie 29-jarige onderwyser. En dinge gaan nog beter vir hom, want die nuwe platform, deeglik beskryf in ons IK Opsie Review 2016 artikel, is pas bekend gestel en sy seker 'n klomp nuwe moontlikhede om mense te bring soos Jonathan kry. IK Opsie Sukses Stories Let en sukses Rebecca Brune van Keulen, Duitsland is 'n ander een van IK Opsie suksesverhale. Dit 37-jarige rekenmeester begin handel verlede jaar en was 'n bietjie agterdogtig oor die hele ding aan die begin. Ek het net heeltyd vra myself hoe veilig hierdie tipe van handel werklik is, maar na my eerste onttrekking, het ek geweet alles gaan piekfyn wees. Jy moet versigtig wees met hierdie dinge wees, maar IK opsie keer op keer bevestig weer dat dit 'n betroubare maatskappy. Ek handel meestal in kommoditeite, probeer om dit veilig te speel, en tot dusver die belonings het baie groot gewees het. Ek kan uit meer gaan, geniet die lewe en Ive gekoop selfs 'n nuwe motor. Ek het werklik geen hoegenaamd klagtes. Hierdie oorspronklike IK Opsie suksesverhale, saam met ons IK Opsie Scam Inspeksie. is onverbeterlike bewyse van hierdie broker8217s legitimiteit en eerlikheid. Jy won8217t n verkeerde keuse maak as jy begin handel dryf met IK Opsie. IK Opsie Trading Platform 4.0 Turbo IK Opsie Sukses Stories Gevolgtrekking IK Opsie suksesverhale kan gevind word oor die hele wêreld. Hierdie twee gevalle is net 'n klein voorbeeld van hoe tevrede hierdie makelaars kliënte eintlik is. IK Opsie bied die beste moontlike diens, maak nie saak waar jy vandaan kom. Gaan voort en een van hierdie IK Opsie suksesverhale 'n rekening met hierdie betroubare makelaar oop en begin handel reg away. Success Stories Orion Concepcion Fonseca Voorwaar, die geleenthede vir finansiële sukses is grensloos met binêre opsies handel. My kanse te verbeter my finansies selfs beter gekry toe ek gebruik handel seine. Danksy Binary Seine bokant. Dit het my handel vaardighede na 'n hoër vlak. William P. Boyer Praat oor akkuraatheid, konsekwentheid en kliëntediens, Top Binary Seine het hulle almal gemaak. Hulle het regtig gee jou baie, baie meer as jou geld werd. Dit is wat ek noem die werklike waarde. Voorwaar, die geleenthede vir finansiële sukses is grensloos met binêre opsies handel. My kanse te verbeter my finansies selfs beter gekry toe ek gebruik handel seine. Danksy Binary Seine bokant. Dit het my handel vaardighede na 'n hoër vlak. William P. Boyer Im 'n intekenaar op die handel opsie seine van Top Binary seine. Ek hou van hulle veral omdat hulle konsekwent kom, het my meer kwaliteit familie tyd en verhoog my kanse vir die wen. Ek is hier en daar op soek na kundige advies ten opsigte van my eie ontleding van die prys van die onderliggende bate ek kies. Toe ek geleer het oor die handel seine, het ek probeer om dit in 'n keer. Top Binary Seine het my vrae beantwoord nie. My soek is oor sedertdien. Othello Hernandez Giron Im 'n werkende ma en ek kan nie bekostig om veel tyd te spandeer doen tegniese ontleding. Ek vertrou op die handel seine wat deur Top Binary seine. Hulle werk vir my 70 van die tyd. Suzanne M. Borden Dankie Top Binary seine vir jou in ooreenstemming waarskuwings. Jy het 'n hoë persentasie van akkuraatheid wat help my handel soos 'n pro. Jy het ook 'n wonderlike kliënte ondersteuning span wat my laat voel by die huis al die tyd. Daniel G. McLennan Ons verbind ons tot binêre opsies handel seine van Top Binary seine het 'n wen-wen situasie vir my. Hulle het eintlik het my gehelp met my finansies. Ek dont mind die fooie omdat die seine gee my meer in ruil. Wanda R. PULLIAM Ek hou van Top Binary Seine as gevolg van sy entoesiastiese en vriendelike kliëntediens ondersteuning wat klantediens nie 'n plig, maar 'n lewenswyse maak. Charles L. KelleyBinary Options Sukses Stories Binary Options Sukses Stories Handel binêre opsies is besig om 'n groot besigheid. Miljoene mense regoor die wêreld gebruik binêre opsies handel om ekstra geld te verdien. Sommige van die meer suksesvolle kinders te verdien genoeg geld op die handel wat hulle hoef nie enigiets anders te doen. Dit was nog nooit so maklik om suksesvol te wees. Al wat jy nodig het vir sukses in die handel binêre opsies is 'n Wi-Fi-verbinding en 'n wil om te leer. Binary Options Sukses Stories Agtergrond Jy don8217t moet 'n ekonomiese genie om 'n klomp geld handel binêre opsies te verdien nie. Handel oor makelaar platforms is heeltemal maklik en pret. Alles van die beste makelaar maatskappye het web-gebaseerde platforms en mobiele programme vir hul kliënte. Binêre opsies handel bedryf uitgebrei baie in 'n laaste paar jaar. Mense van regoor die wêreld is aangetrokke tot dit, want dit is die maklikste en veiligste manier om geld te verdien op die internet. Ons kan nie dryf dit genoeg: Binêre opsies handel is nie dobbel suksesvolle handelaar jy don8217t moet geluk, jy hoef net om te leer hoe om die mark te ontleed nie. Binary Options Sukses Stories Leer hoe om Don8217t bekommernis handel as jy iets oor die mark don8217t weet, dit is regtig maklik om te leer. Alles van die beste makelaar maatskappye het 'n baie opvoedkundige materiaal beskikbaar op hul platforms. Sommige van hulle het selfs seine wat jou kan help met die saak. Die belangrikste ding in hierdie besigheid is om 'n waarde van 'n sekere bate voorspel oor 'n tydperk van tyd. Byvoorbeeld, as jy dink dat Microsoft voorraad sal styg na bekendstelling van die nuwe Windows platform, sit jy jou geld op daardie. As 'n voorraad styg, selfs deur 0,00001, sal jy tot 95 wins. Dit is so eenvoudig soos dit Leading makelaars het ook kundige adviseurs wat jou kan help in die handel proses. Ons raai nuwe gebruikers uit te probeer demo rekeninge wat beskikbaar is op 'n paar platforms soos, byvoorbeeld, Baas Capital. 'N gratis demo rekening is 'n ideale manier vir jou om te leer hoe om suksesvol te handel sonder gevaar vir jou geld. Demo rekeninge dieselfde reëls en opsies as die regte geld rekeninge. As jy meer wil weet oor baie maniere om geld te verdien besoek ons ​​baas Capital strategie vir sukses artikel leer. Binary Options Sukses Stories Ware getuigskrifte In hierdie twee video's wat jy kan ware getuienisse van die tevrede binêre opsies handelaars sien. Dit is die mense wat niks van binêre opsies net 'n jaar gelede Hulle het geleer hoe om handel te dryf en nou is dit 'n klomp geld didn8217t weet. Volg Monica8217s, Rob8217s, en George8217s voorbeeld en don8217t mors nog 'n oomblik. Begin leer oor binêre opsies en kry jou gratis rekening vandag


No comments:

Post a Comment